Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Karlsson - 29 oktober 2011 21:08

Ja jag sitter just nu ensam i huset, eller katterna ar ju har saklart men inga barn och det ar sa tomt....


Vilken morgon alltsa, dagen kunde ju borjat battre om jag sager sa, klockan ringde inte sa jag vaknade nar de de som skulle hamta Z ringde pa gaten, sa da blev det till att hoppa upp ur sangen vacka honom, fixa med hans saker och 10 min senare var han klar att aka, frukost i bilen..

Jag och de yngsta baddade sedan ner oss i K och As sang (dar jag sovit pa natten) och laste Pippi Lonstocking, boken G fick av mig i fodelsedagspresent, det ar hennes nya favorit bok, sa glad jag blev att hora det nar hon sa det till mig. :) 

J skulle sedan ha blivit upplockad for att fa skjuts till sin match, men tydligen hade det blivit nagot missforstand dar sa det kom inte nagon och hamtade honom, som tur var hade Vilde och Johanna sovit over sa jag kunde snabbt och latt hoppa in i bilen i min PJ och kora honom till matchen och lamna G med dem, sedan stressa hem och kla pa mig och kora ner for att titta pa matchen. (han blev inte sen till matchen!) 

Men efter det har det inte varit nagot mer strul och jag hoppas att dagen fortsatter sa, dock har jag ju inga barn hemma. J foljde med en kompis efter matchen och G blev hamtad for en playdate for ett litet tag sedan. Sa jag passar nu pa att gora lite saker har hemma for mig sjalv, svarat pa lite mejl som jag inte hunnit tidigare i veckan, plockat undan, ska aka och handla, fixa med lite tvatt osv. 


G kommer tillbaka om ca 2 timmar, sa bast jag satter igang sa jag hinner gora sa mkt som mojligt, sa hon och jag kan gora roliga saker istallet, hon har aven match i eftermiddag sa dagen lar flyta pa fort. 


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards