Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Karlsson - 7 oktober 2011 20:00

Jag älskar att få mejl, brev, kommentarer så bara fortsätt att skriva till mig, det gör dagarna här borta mycket lättare(Jag vet att jag inte är bra på att skriva till er, men skriver här så får alla läsa om min vardag). Jag skriverför er och för min egen skull här i bloggen, men ibland när jag kollar på statistiken på hur många som läser bloggen så undrar jag vem alla ni är som läser. Några av er vet jag vem ni är men alla ni andra? Det är så roligt att så många läser det jag skriver, jag är ledsen att det inte alltid är så intressant. Som detta kanske, men ja jag måste visa min uppskattning till er som läser och kommenterar. Fortsätt så! :)


Dagen, fredag 7 oktober. Jobbade imorse, gjorde barnens luncher och frukost. K körde sedan barnen till skolan. Skypade med mamma och pappa, inte gjort det på nästan två veckor, rättarsagt jag har inte pratat med någon hemifrån på den tiden. Det har bara varit så mycket, men ja det var inte lätt att prata med dem idag heller, fällde en del tårar, men som K sa till mig, det är bra att gråta, bra att få det ur sig. Men det var jätte skönt att se dem båda och lillbrossan. Så jag tror nog att jag är redo att prata med er andra också, så jag ser framemot några skypedejter de följande dagarna. 

Planen var sedan att jag skulle gå på en promenad, inte mkt till ork men när det plingade i telefonen så ändrades den planen, det var nämligen K som skickade och frågade om jag ville följa med henne och springa runt sjön. Det var en härlig löptur, hon höll bra tempo, fy bubblan för vissa stunder, trodde jag skulle spy, men jag klarade hela rundan, skam för den som ger sig alltså! 

Eftermiddagen då, var en runda hos Vilde innan jag skulle börja jobba igen. Har sedan jobbat till precis. Skulle slutat fem men A fastnade i trafiken på vägen hem från jobbet så fick jobba över två timmar, tur att jag är flexibel. 


Nu sitter jag i min stora säng och tittar på mitt gamla vanliga program, One tree hill. Får bli att sova tidigt ikväll, har sovit så dåligt de senaste nätterna, vet inte om det är Greta som är här och stör mig när jag sover eller vad det är. (Greta är vårt spöke, Johanna döpte det i onsdags) Ska jobba imorgon bitti och sedan hoppas jag på umgänge av en svensk och en dansk flicka. 


xoxo Sofia




Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards