Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Karlsson - 13 oktober 2011 06:08

Ja då har jag varit i Ross, California i 8 hela månader. Känns lite overkligt men självklart bra.


Dagen har varit rätt intensiv, jobbat 7am-6pm. Min egna barn imorse 7-8-30am, Ak 8-30-2.30pm, mina barn 2.30-6pm Ak har varit söt som vanligt, vi var först på hans skola så han kunde vara med på klasskortet och sedan hade vi playdate med Cecilia och hennes pojkar, super mysigt, vi tog en promenad till parken med dem. Sådant härligt väder idag, nästan lite för varmt, om man får säga så, 27 grader i oktober är ju inte så svenskt iaf. Efter jag hämtat J på skolan åkte vi hem till hans piano lektion och jag började mitt bakande, varit sugen på att göra pumpabröd länge, men speciellt sedan i söndags då det blev pumpa över när K och J gjorde pumpapaj i söndags. Pumpabrödet blev mycket bra, det är inte så mycket socker i och det är inget smör, alltså nästan nyttigt ;) 

Ikväll var jag med Cecilia och Johanne på Toys rus, Cecilia skulle köpa paket till sitt värdbarn, det blev lego, lightning mac queen. 

Nu tittar jag på Bonde söker fru och snart är det dags för lite sömn. 


Det var något mer jag hade tänkt att jag skulle skriva, men nu har jag glömt vad det var, så får ta det en annan dag. 


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards