Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Karlsson - 24 oktober 2011 05:11

Jag tror att jag är allergisk mot våra katter. Ögonen kliar, det kliar på kroppen. Jag har väl misstänkt det ltie innan med och K har också nämnt det, men vad ska jag göra, jag vill ju inte avsluta mitt år för det ju. Jag får försöka hålla mig borta från dem, det är dock inte så lätt eftersom de är överallt inomhus förutom i mitt rum. Dena ena, Zina är väldigt närgången på mig dock, hon ska alltid stryka sig på mina ben, vet inte vad jag ska göra åt henne dock, får väl spreja henne med vatten så hon inte tycker om mig mer. 

Något annat som är så tråkigt är min hy, ansiktet, jag ser ju ut som jag är 13 igen, vet inte vad jag ska göra åt det heller, använder ansiktstvätt och smörjer mig med en oljefri ansiktskräm. Hade ju inte dessa problemen i NJ men jag fick höra igår att det är tydligen inte bara min hy som har blivit dålig sedan den kom till Cali. Frågade K idag om det fanns ngnstans man kunde gå här i närheten så hon skulle kolla upp det. Inte roligt att se ut som en prickikrov! 


Helgen har varit mycket bra. I fredags var jag och Vilde och tittade på Footloose. En mycket bra film. Jag, mamma och farmor var ju och kollade på den musikalen för några år sedan så det var lite extra roligt att se den som film nu med. 

Igår lördag tog jag det lugnt på förmiddagen och eftermiddag. Har hittat ett mysigt ställe att ligga och läsa på. Jag var sugen på att ligga i en hamock men det har vi inte, men vi har ju en hängbro så jag la ut en handduk och så låg jag där och lästa, jätte skönt. :)

På kvällen var jag med pinglorna Johanna och Vilde på en mycket bra Chris Brown konsert. En härlig kväll med mycket mycket bra musik och mycket folk och weed. Fy för weeden alltså, det är ju helt galet vad det är mycket människor som håller på med det här. Om ni inte vet min uppfattning om sådant så är jag helt emot det, skulle aldrig testa. Men vi tar med det positiva från kvällen och det var musiken, T-pains uppträde var också mycket uppskattat. 


       



Nu är det dags för en god natts sömn. Imorgon börjar en mycket låååång arbetsvecka.


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards