Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Karlsson - 21 oktober 2011 05:11

Ja så många dagar har det gått sedan jag lämnade Sverige för ett år i staterna, ett år som sedan blev till 1½, 18 månader. Jag har gjort lite mer än 14 månader nu, mindre än 4 månader kvar. Det känns som både lång tid och lite stressigt. 


Dagen har varit bra, har varit ur sängen största delen av dagen, jobbade lite imorse tom, jag tog en nap när barnen gått till skolan, men var uppe och åt god soppa som K köpt till mig vid 12. Fick höra att det var trevligt med mitt sällskap nere i huset igen. Dagen har gått fort. Satt och läste nere i köket i eftermiddags, blev väldigt trött helt plötsligt och nickade till, så bestämde mig för att stänga boken lite och ta en liten nap innan K skulle komma tillbaka. Härligt när man kan napa på arbetstid, om jag kan räkna det som arbetstid. Z var ju faktiskt hemma iaf. 


Ikväll åt jag middag tillsammans med familjen för första gången denna veckan, det var alldeles för gott och jag åt för mycket. Kan ju inte äta som jag gör annars efter att ha knappt ätit ngt på tre dagar, måste ju vänja magen kanske. 

Nu ska jag se ett avsnitt av Sjukhuset på tv3play och sedan sova. Fick sovmorgon så jag riktigt vilar upp mig, på eftermiddagen ska jag förhoppningsvis jobba. 


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards