Alla inlägg under april 2012

Av Karlsson - 12 april 2012 09:12

Hej,

Ja jag vet, det var mycket länge sedan jag var inne här och skrev, men dagarna ser i stort sett lika dana ut. Jobb och sova i stortsätt. Sedan så finns det inte så mkt tid över till datorn heller, spenderar hellre den lediga tiden med något annat.

I helgen var jag och mr K i Kalmar dock, bodde på hotell och bara gottade oss. På lördagen var det tråkigt väder så då blev det shopping på dagen och kyrkan på kvällen och på söndagen var det fint så då passade vi på att ta en lång promenad till slottet, gamlastan, universitet, idrottsplatsen osv. En mycket trevlig helg dvs!


Även denna veckan har varit full med jobb, jobbade extra i tisdags, till helgen blir det ganska lugnt, barnpassning på lördag kväll iaf.


Dags att gå ut till de små liven igen.

Jag hoppas att ni där ute har det bra!


Xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards