Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Karlsson - 4 oktober 2011 12:15

Inte mycket att säga och berätta, men en liten uppdatering ska ni få.

Jag är inte aktiv på skype som ni kanske sett och det beror på att jag inte klarar att tänka på hemma just nu. Det var lite jobbigare att komma tillbaka än vad jag trott. Det blir inte heller bättre/lättare för att Emma åker på torsdag, hon har då gjort sitt 1½ år här i staterna. Själv börjar närma mig 14 månader..


dagarna rullar på, jobbar sent hela veckan, A är iväg på affärsresa. Idag skulle jag och Emma sprungit över golden gate men när vi kom dit så var gångbanan avstängd, vilken osis, nu får ju inte Emma springa över den innan hon åker hem. Vi tog oss en promenad här i krokarna istället, som jag kommer sakna denna flickan.

Imorgon ska vi ha en hejdå middag för henne. Men det är inget hejdå för alltid, vi är ju trots allt från samma land, dock ganska långt till Arvika från Osby. 


Nej, får väl hoppa i duschen och sedan fixa lite lunch.


P.s Btw K köpte ett våffeljärn igår och jag provade det imorse, gjorde grymt goda våfflor till barnen till frukost, they loved them!


P.P.S fick detta smset av K igår, I love having you around :) D.s


xoxo Sofia






Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards