Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Karlsson - 28 oktober 2011 18:11

Breakfast in bed, kan man börja en fredag på ett bättre sätt? Nej, inte riktigt. Eller jag hade ju dock tänkt att jag skulle sova lite längre än sju men det ville inte huvudet och kroppen då, fast känns som jag är redo för en nap nu snart. I helgen kommer det ju inte bli någon sovmorgon och inga napar. Z blir hämtad 7am imorgon och då ska han ju ha fått i sig frukost och klätt sig, på söndag hoppas jag att det inte är lika tidigt men vi får se. 


Jag skulle varit på min andra klass imorse men var lite trött och så behövde jag prata med K innan de ska åka i eftermiddag. Det är ju lite som ska checkas av med fotbollen, skjuts hit och dit osv. 

Idag blir det bio efter skolan och sedan middag antingen på mallet efter bion eller så gör vi något lätt när vi kommer hem. Ikväll får jag förhoppningsvis lite sällskap av Johanna och Vilde. 

Imorgon är det fullt schema, fotboll osv. :)


Veckan i övrigt har varit bra tycker jag. Igår var det Gs födelsedag, 6 år. Hon har växt så mycket på dem 8 månaderna jag har varit här. Vi hade en mycket god middag, Lasange och god fin tårta. :) 


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards