Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Karlsson - 22 oktober 2011 20:35

  Tog mig en rejäl promenad till huset där Steph och Bec bodde, det såg inte så långt ut på kartan men det var lite längre och lite backigare än vad jag trott, men efter ett tag och en svettig t-shirt senare kom jag äntligen fram och fick träffa mina australienskor och byta kläder :)



  Steph, me and Bec

          


     


      

     Hade verkligen en toppen bra dag med dessa flickorna. Så mycket skratt och flams, det behövdes verkligen! (ledsen att ngr bilder ligger, men de ville inte vända sig, ni får vända på huvudena! )


   I söndags var det ju den 16 Oktober, vilket betydde månads dag, 14 månader i USA och varje månads dag får jag öppna ett choklad. 


Tänkte att jag skulle lagt upp bilder på mig och barnen från i söndags men det är ju inte roligt när de är på snedden för dem är fina! Så jag väntar ett tag med dem. Nu ska jag ta och hoppa i duschen och starta denna sköna lördag! :)


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards