Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Karlsson - 11 oktober 2011 06:33

  Hon sparkar som en häst :) Jag försökte få henne att använda insidan av foten istället för utsidan och då får fick jag höra, "You sounds like a coach", men jag undrar verkligen vad det var dem tränade på... Vill inte vara den som är den, men en passning är väl ganska basiskt?


  Denna fina regnbågen fångade många av flickornas uppmärksamhet, det var mycket mer intressant än fotbollen ett tag. 


  This is my girl!


 

  Det gäller att ha tungan rätt i mun. :)


Dagen har varit bra, hade Ak imorse och vi hade playdate med Cecilia och hennes pojkar, något som vi måste göra om snart. På onsdag rättarsagt :)

Plockade upp G och en kompis till henne på skolan, fixade snacks och körde dem sedan till deras träning. Sprang en runda till collaget för att signa upp för klasserna, men såklart var det stängt. Gaaah,, måste hinna med det imorgon innan det är fullt i de klasser jag kan tänka mig att ta, om jag säger så, inte många roliga klasser speciellt inte på de tider jag kan ta klasser. Kvällen har också varit bra, haft enbart G hela dagen, gjorde middag till henne, badade, klippte naglar och lekte hund, hon hund och jag ägare. Så härligt med barn med fantasi, speciellt G. Vi är ju trots allt BFF! :) Fick höra det idag och det gjorde det verkligen varmare i mitt hjärta. 


Får verkligen mer och mer kärlek för varje dag som går här känns det som. Jag har fått höra så mycket bra idag(blir nästan generad, eller inte bara nästan, är så dålig på att ta emot beröm), knappt jag vågar skriva det här, vill inte skryta, men det är skönt att höra att det jag gör här borta är uppskattat av många och att de tycker att jag sköter mig mycket bra. Andra mammor verkar vara duktiga på att berätta för K att de tycker att jag gör ett bra jobb och att de skulle vilja ha någon som mig. Det hade dock varit mer roligt om de kommit direkt till mig, men jag får ju inte glömma de som faktikst säger det direkt till mig. Tack!


xoxo Sofia


P.s Hade egentligen tänkt att detta skulle bli ett inlägg med bara bilder, men råkade slinka ner lite text med. ;) D.s

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards