Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Karlsson - 2 oktober 2011 21:30

Herre min skapare, det har redan gått två dagar på denna månaden. Det var ju precis min födelsedag känns det som, men det är ju 3 veckor sedan, tiden går så fort. Snart är det halloween, folk har redan börjat dekorera som galningar, massor med spindlar. Usch, jag gillar det inte, det är ju inte små spindlar heller utan mega stora. Jag och spindlar är inte vänner riktigt.

Helgen har varit kanon, gårkvällen var bra, det var inte allt för roligt på utestället men det var roligt att vara med flickorna. vi träffade en kille som jobbade för twitter, lite coolt tyckte vi. För er som inte vet vad twitter är så är det lite som fb, man kan skriva vad man tänker på för tillfället och så kan alla se det, svårt att förklara, men vill ni veta mer så får ni googla det. Kom att tänka på också, väskan som jag fick när jag fyllde år av familjen är en camelback och det menas med att den innehåller en påse som man fyller med vatten och till den är det kopplat en slang som sticker ut så man kan dricka när som. Mycket bra uppfinning, måste jag säga. 


Dagen har varit mycket lazy, vaknade runt halv ett, låg och drog mig en timme tills magen kurrade för mycket. Gjorde brunch, havregrynsgröt med linfrön, pumpakärnor, russin och kanel, en mycket bra blandning. Slappade sedan vidare i sängen framför One tree hill. Ikväll blev det dock middag med flickorna, inget avancerat, Woodlands biliigt och gott, chines chicken sallad och jag och Cecilia avslutade med kaffe från Peets, peets stängde dock så vi fick sitta i bilen och dricka och prata, men det gick bra det med. 


Nu kallar skönhetssömnen!


xoxo Sofia


Av Karlsson - 2 oktober 2011 15:45

  Mycket att packa till tre olika resor


   



    shaved ice


         

                      


                      





 

 

   



   

   



   




   


   

 

   



   


 

     


   Med detta sista doppet sade jag hejdå till Waikiki, Hawaii!


Hoppas det inte blev för många bilder, så svårt att välja ngr få bara. 


xoxo Sofia

Av Karlsson - 2 oktober 2011 06:35

Ja humöret är verkligen på topp, jag känner mig dock redo för sängen fast kvällen bars börjat, natten är ung. Dagen har verkligen varit kanon. Vaknade vid halv nio slängde iväg ett snabbt sms till Cecilia och hon nappade direkt på mitt förslag om morgon promenad och kaffe, vi hade mycket att car ha upp med. Helt underbart att träffas igen. Vi promenerade vidare hem till mig och vi fick lift av K till Js fotbollsmatch. Sedan blev det promenad till woodlands( en mataffär) och köpte god sushi till lunch och vidare till Gs första fotbolls match. Så himla söta. Även Z hade match idag mem fick hoppa den, kände att jag behövde en nap innan jag skulle jobba för att jag ska orka med nattens dans. Jag och barnen gjorde vår egna pizza till middag, J stod för den ena och G för den andra. Båda blev super goda, jag åt dock sallad, chinese chicken sallad. Barnen har varit kanon ikväll och nu sover de alla tre och jag tror att jag hörde bilen där ute. Dags för mig att göra mig klar, flickorna väntar på mig, the driver. :) Xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards