Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Karlsson - 28 juli 2011 07:58

Klickade precis in på en random blogg bara och började läsa, men efter att ha läst bara några meningar så tröttnade jag, jag tröttnade inte pga av den var ointressant utan för att det var så mycket felstavat osv.


Jag ber er nu alla kära läsare, när jag stavar fel, för jag vet att jag gör det ibland, stavning har aldrig varit min grej så snälla säg till mig, säg inte bara att jag stavat fel utan också vilket ord jag stavat fel och skriv den rätta stavningen. 


Jag vet dock att något inlägg är lite konstigt, men det beror på att jag skrev med ett amerikansk tangentbord och då ändrade den vissa ord, helt konstigt. Men men, som sagt var inte rädda för att rätta mig. Jag vill gärna bli bättre :)


xoxo Sofia

Av Karlsson - 28 juli 2011 07:15

Var ska jag börja? 

För det första känns det som tisdag men det är ju onsdag, enligt Jasmine iaf och jag litar på henne, det betyder ju även en dag närmare helg och det gillas.

Det är mindre än tre veckor tills jag åker till Hawaii och det är 5 veckor tills jag är hemma i Sverige. Tiden går fort och det både gillas och är lite skrämmande. 


Kom på att jag inte skrivit om söndagen än, det var dock inte någon märkvärdig dag riktigt. Vaknade på tok för tidigt, eller rättarsagt är det väl jag som inte är van att vara uppe till fem, speciellt inte om jag ska upp nio dagen efter för att åka till au pair möte. Vilde hämtade upp mig coh vi åkte dit och signade in oss och åkte sedan vidare för frukost med Emma. Vilde släppte sedan av mig hemma hos mig och jag hoppade direkt i säng, sov tre timmar innan det var dags att jobba lite. 


Vad har hänt idag då? Jobbade imorse 8-11.30 Skypde lite och tog sedan på löparskorna och sprang till trappan, 5.2km och sedan upp och ner fem gånger, sprang pw sedan tillbaka till Woodlands där jag stoppade för vatten och äpple och lite småsnack med Jasmine, Nina och TJ. Jobbade sedan mellan 3.30 och 7pm. Annorlunda eftermiddag. Kvällen har jag spenderat med Jasmine, Cecilia och TJ, vi tog en promenad till en lekpark i Fairfax. Det sämsta med US är att det blir mörkt så fort här, klockan nio är det bäcksvart. Har precis sett ett avsnitt av One tree hill och nu är det nog dags att sova. 


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards