Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Karlsson - 22 juli 2011 08:37

Igår tog vi en liten tur till Tibaron, köpte med oss mat och låg sedan vid havet och mös. Jag är så himla kär, lugn mamma, det är inte en kille, amerikanare, nje, inget för mig om jag säger så, vill ha en svensk pojke. Men till min nya kärlek, bilen nedanför, familjens kära jeep. 



       

  Får väl erkänna att det var lite kyligt när vi körde hemåt.


Imorgon är det fredag igen, veckorna går så himla fort. Jobbar bara några timmar på kvällen så tänkte att jag skulle passa på att åka och göra lite ärenden på dagen. Hur helgen ser ut, ja på lördag ska jag kanske jobba på förmiddagen och sedan ska jag hem till Nina på födelsedags pool bbq pary :) Känner dock inte för att vara klädd i bikini just nu, men men. Måste komma på något bra att köpa till henne. På söndag är det au pair möte på morgonen och på eftermiddag/kvällen ska jag babysitta. Är ju i fullgång att spara pengar till mina resor och jag måste erkänna att jag är ganska bra på det, känner mig faktiskt stolt över mig själv om man får säga så?


xoxo Sofia



Av Karlsson - 22 juli 2011 06:52

Här kommer bilder från Tahoe, resorten och campingen. Bilderna får tala för sig själva.


                                 


                            





  Northbeach. Måste säga att det kändes konstigt att ligga på stranden och se snön på bergstopparna på andra sidan sjön.


  golfbanan


  lite översvämming på trailen jag skulle gå på.


            Bröllop.


  morgon bilder


            på vägen till campingen, kändes så amerikanskt att åka på vägarna vi åkte på, som man ser på film.


    Hot springs


Jag och Z står i en lite håla med varmt vatten, synd att de inte hade större hålor så man kunde bada helt. 


   


Z var chef över kameran ett tag. :)


   



     

 



   

Vaskar guld


     

xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards