Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Karlsson - 17 juli 2011 17:25

Sitter och tittar rundor på massor med olika datorer, men eftersom data inte är mitt stora intresse så är jag inte alls insatt i det. Men jag vet att det finns många där ute som är bra på det. Så om någon vill vara så snäll och hjälpa mig så hade det varit mycket uppskattat.


Jag söker en dator som är bra men behöver inte vara allt för avancerad. Vad ska den då användas till? Jo, skolarbete, internet, titta på film(tv program), lyssna på musik. Ja ni förstår nog vad jag menar, jag behöver alltså ingen speldator osv. Jag har en mini nu och den är lite liten för att sitta och skriva länge på, den är mycket praktisk nu när jag resor mycket och så, men när jag ska börja plugga så behöver jag något större och med svenskt tangentbord. 


Så om någon har ngt tips på någon dator som kanske passar mig så får ni komma med det tipset :)


Tack på förhand!

xoxo Sofia

Av Karlsson - 17 juli 2011 16:21

det är inte den gröna väskan jag vill ha! Du ska inte skrolla ner utan den första du ser, men jag vet att du bara jävlas, känner dig för väl! 


Nu har jag precis sovit sista natten i lägenheten nu är det tält som gäller i två nätter, det ska bli mycket intressant. K och barnen har inte tältat innan och knappt jag heller, eller jag måste ju kunna räkna förra året på P&L väl? Fast då var det svettigt värre nu kommer det vara kallt värre, känner att jag redan saknar mitt kära underställ som är hemma i Sverige. Men men, jag ska nog överleva ändå, hoppas jag.


Igår lördag var en bra och lugn dag, hade dock huvudvärk i stortsett hela dagen, tycker att jag dricker mycket vatten men kanske inte tillräckligt. Jag jobbade lite på förmiddagen medan K och A var och tittade på en annan lägenhet som var betydlligt större än den de har, två våningar, tre sovrum, riktigt kök osv. De tog inte den denna gången men vi får väl se i framtiden om de köper upp sig. Jag och barnen spelade iaf spel, Sorry, vet inte hur många gånger jag har spelat det under denna vistelsen här, men det var iaf 5 ggr igår. När K och A kom tillbaka tog vi en åktur till Tahoe lake, north beach. Det påminde nästan om Osby camping men ändå inte, det var ingen camping, men sanden var brun och är var en brygga ut. Fas bakgrunden var lite annorlunda för där var höga berg med snö på topparna. 

Pojkarna var sedan iväg och klättrade och G fick hoppa på ngn speciell studsmatta där man hade säkerhetslina på sig och jag var ledig så jag låg lite nere vid poolen och vilade mig. Jag skulle egentligen ha jobbat 3-6 men de kom inte tillbaka först vid halv fem så då tog jag mig en promenix ist, genom skogen, golfbanan, till byn och sedan runt golfbanan och tillbaka. En härlig promenad, provade även på att springa lite och jag tyckte inte att det var så tungt. Det ska ju vara tyngre här eftersom vi är så högt uppe men jag vet inte, kändes nästan lättare. 


Jag är riktigt sugen på att ut och springa nu, men ska jobba lite på morgonen och vet inte när jag börjar så jag får nog hålla mig här inne, undrar när de ska vakna till liv bara. 


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards