Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Karlsson - 21 juli 2011 07:45

Idag var jag och hämtade posten, som jag nog sagt innan så får vi inte posten hem till oss, i Ross har vi inte postlådor så vi får hämta posten på postkontoret. Det är dock rätt smart faktiskt för man kan slänga reklamen på posten direkt och slipper ha så mkt skit hemma, dock gör jag inte det för vågar inte riktigt slänga saker. 

Idag var där paket till mig inte det som jag väntat på jäätte länge, det som skulle kommit vid påsk, har tappat hoppet på att det någonsin ska komma till mig. Det kom ett paket som jag själv beställt, en belöning till mig själv. Har tittat på den ena tröjan så länge men inte tagit tag och beställt den men nu äntligen men när jag öppnar paketet så ser jag att jag beställt fel storlek så klart, varför har jag så långa armar? Oturligt nog så finns den inte i storlek större heller, slut. Men istället för att skicka tillbaka den så gick jag ner och bad Z att prova den och innan han äns satt på sig den så sa A att det var en kanon bra golftröja och att de gärna köpte den av mig men såklart fick vi ju höra med K med. Det är en långärmad pike, blå och vit randig, lite lik min golfklänning för er som vet hur den ser ut. Han var super söt i tröjan och den passade verkligen honom. Jag hade dock beställt en röd vanlig t-shirt också men den passade så den får han inte.(Kan säga att kläderna är köpta på killsidan, så jag har inte lurat på honom några tjejkläder.) ;) 


I eftermiddags körde jag en sväng till Northgate, jag skulle ha kört jeepen, vill ju prova att köra den nu när taket är bort taget, men såklart hade ngn av arbetarna blokerat den så fick ta Ks minivan istället. Men jag fick iaf köpt det jag skulle, PJ till mamma, hoppas en grön blev bra, jag tycker att den är fin iaf :) Köpte även små hand gel sanitzer och talvor till K som barnen ska måla på. 


Ikväll tog jag, Jasmine och Emma en tur till Tibaron i Jeepen. Kändes så amerikanskt, lite som i filmer och kvällen avslutades med en promenad med Jasmine och Cecilia, mycket prat och skratt. Kommer bli konstigt när Jasmine åker hem, fast ännu jobbigare när Emma lämnar....


Nej, får väl ta och sova lite nu. Imorgon kallar en 9 timmars arbetsdag. 


xoxo Sofia


Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards