Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Karlsson - 16 juli 2011 06:59

önska kostar ingenting, tänk vad man kan ha det bra, säg vad du vill ha.


Åh, när jag tänker på den ramsan så kommer minnen från dagis upp direkt, jag kan se det framför mig när vi satt i en ring på dagis, det var på den tiden vi bodde i Vällinge. Finns så många minnen inom mig och fler ska jag få, är inte det en helt underbar känsla? Eller vad tycker ni? Jag vet dock inte vad mitt bästa minne är, finns så många bra.


Men tillbaka till önska, jag hittade en jätte snygg väska när jag kollade runt lite förut, jag letade inte efter väskor utan tittade på blogg.se men där annonserade de om denna skönheten och det råkar ju vara min födelsedag om lite mindre än 2månader. :) Jag har letat efter en väska här i staterna ett tag men ingen har riktigt fallit mig i smaken men denna var det kärlek vid första ögonkastet. 

http://www.modegallerian.se/handvaskor-halens-vaska-283148


Så om någon undrar vad jag önskar mig så är detta svaret. 


Jag har dock en sak till som jag önskar mig och det är presentkort hos en massör, min rygg, axlar och nacke är inte att leka med, knakar bara jag lyfter armen ibland. Mamma jag vet att du känner en bra massör(arbetskamrat är ledtråd), Jag hoppas att han fortfarande jobbar lite som det, såfall önskar jag mig ett presentkort hos honom som jag kan använda när jag kommer hem.



Om jag ska nämna lite om livet just nu, så rullar det på fortfarande, snart är även denna fredagen över. Barnen har jag nattat och A och K kommer snart tillbaka från deras dejt. Vad har då dagen erbjudit, jo, jag jobbade i förmiddags, jag och barnen spelade spel och sedan åkte vi alla iväg för en hike som skulle ta ca 2timmar att gå, vi skulle gå upp för ett berg och sedan ta en lift ner eftersom det skulle bli lite väl mkt för barnen att gå ner också. Men efter att vi gått i nästan 3 timmar med en liten paus så bestämde vi oss för att gå tillbaka då hade vi gått fel en hel del gånger kan jag säga, gått på känsla utan några stigar osv. Men efter nästan 4 timmar timmar så kom vi tillbaka till bilen. Jag tog en nap när vi kom tillbaka och gick sedan ner till poolerna där familjen redan befann sig. Nu ikväll har jag jobbat, tog med barnen ner till puben och åt middag och sedan har vi bara myst i lägenheten, jag och J kollade på en film i A och Ks säng, Avalon high och de andra två tittade tv i tvrummet. Nu sussar barnen gott och jag ska också göra mig färdig för sängen, mina blå börjar bli tunga.


Sov gott US och god morgon Sverige!


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards