Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Karlsson - 15 juli 2011 17:40

Ja just nu har jag lite extra hemlängtan, har varit så ngn vecka nu. Kan det vara för att det närmar sig mitt besök hemma. För er som har missat det så kommer jag hem på besök i 3 veckor, 31 aug till 21 sep. Kan vara för att det händer så mycket hemma nu med. 


Gårdagen var lugn och skön. Jobbade som sagt bara på förmiddagen. Eftermiddagen spenderade jag vid poolen med min bok och sedan skulle jag gått på en hike men den blev inställd då jag fick en skypedate ist, nästan två timmar kändes som 20 min, tiden går så fort ibland. Kvällen spenderade jag med familjen, först middag inne i byn, super mysigt ställe, glömde ta bilder så får ta mig dit igen, det såg ut som en riktig skidort som man ser på film. När vi kom tillbaka gjorde vi "smors", stavas säkert inte så, men det är iaf man grillar marshmallows och sedan lägger men det mellan två kex och i där ska också vara choklad, super duper gott. Barnen var verkligen förvånade över att jag inte testat det förut.


Nu ska jag snart börja jobba. Men skulle nog bara jobba 2 timmar nu på morgonen och sedan jobbar jag ikväll också då K och A ska på dejt. Dejt är något vi skulle införa mer i Sverige tycker jag. Jag tycker att det låter så mysigt. 


(bilder kommer när jag kommer hem igen misstänker jag)


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards