Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Karlsson - 20 juli 2011 07:05

Ja då var jag tillbaka i Ross efter några dagar i norra Tahoe och sedan efter några dagar i södra Tahoe. 


Vi campade verkligen ute i ingenstans. Fast vi var på en camping men utan el, alltså inga telefoner, datorer eller tv. Det var lugnt och skönt, men kan säga att det är skönt att vara tillbaka hemma. Inte för att det var jobbigt med att inte ha telefon, men saknade socialt umgänge av vännerna. Inte sett dem på en vecka, det är inget fel på familjen men med vännerna är det lite annorlunda. Det fanns ju tom med duschar på campingen, 50cent för 5min. Jag måste nog erkänna att jag tycker att det är mysigt att campa, sitta vid en öppen eld på kvällen, läsa i tältet innan man ska sova med ficklampa som lyse, laga mat ute osv. Det jobbigaste är att det blir så ljust i tältet på morgonen, får nog ha ögonbindel nästa gång. Det bästa denna gången jämfört med förra gången jag tältade var att man inte kokade i tältet på morgonen, det var svalt och skönt men samtigit så var det inte för kallt heller, utan helt lagom. 


Ja jag har lite bilder att visa er, men det får vänta lite till, jag orkar inte att lägga upp dem nu.


Jag hoppas att allt är bra med er mina kära läsare, tänkte säga en sak, att när ni kommenterar så ser ni inte kommentaren direkt utan jag måste godkänna den först innan den läggs upp, så var inte rädda för att det inte fungerar, det gör det så det är bara att kommentera på. Er feedback är mycket uppskattad.


xoxo Sofia


Btw i lördags firade jag 11 månader i USA och idag är det 4 veckor tills jag åker till Hawaii. Jag hade dock fått ett meddelande från expedia nu idagarna och det stod att jag var tvungen att ringa dem direkt, jag tänkte men va sören, nu är flygen till hawaii inställda och det var nästan så, det var flyget tillbaka som var inställt, men jag fick ett nytt flyg som tur var samma dag men på kvällen, så flyger nu 9.05pm istället för 7am. Nu när jag ska förlänga så gör det inte så mycket, nu får jag lite längre tid på Hawaii istället. 

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards