Alla inlägg under april 2011

Av Karlsson - 3 april 2011 20:40

Ja då var det redan 3 april. Jag var lite tråkig, jag lurade ingen den 1 april och ingen lurade mig. Dock trodde mamma att jag lurade henne när jag berättade vad vi hade för väder och hur varmt det var. Vi hade 27grader i fredags. Super duper skönt.


I fredags var en lagom lång arbetsdag, jobbade 2 timmar på morgonen sedan var jag klar för dagen. Jag åkte sedan med grandma Dee och hennes vännina till ett shopping center som ligger lite mer än en timme härifrån. Det var ett mycket bra ställe med många bra affärer, men eftersom jag försöker spara pengar till både miami och Hawaii nu så ska jag inte shoppa så mycket. Men en klänning och en vit pike från tommy fick ändå följa med mig hem. När vi kom tillbaka bytte jag om för en pw, passerade Vildes hus så stannade till och vi promenerade hem till mig. Fixade till oss för en middag på CF. Mycket trevlig kväll, många goda skratt och mycket mat. Jag och Vilde delade först på en nachotalrik och sedan en sallad, dock lämnade vi nästan hela salladen. Det blev sedan efterrätt på U-Top-It, ett frozen yoghurt ställe som ligger nära oss alla.


Igår lördag hade jag en vilodag. Jobbade lite på morgonen, gjorde super goda pannkakor(amerikanska) till barnen till frukost. De blev mycket bra måste jag säga, fluffiga och fina, fick mycket beröm för dem. Tog sedan en tur med jeepen till San Rafael, vidare till gymmet och på vägen hem stannade jag på collaget och sprang på löparbanan. Collaget baseball lag spelade match samtidigt så jag tittade medan jag stretchade. Börjar så smått lära mig reglerna. Kvällen flöt sedan på lugnt och skönt. Åt en mycket god middag som Elein lagat, revben. Tog en kvällspromenad och när jag kom hem låg alla barnen, A, grandma i soffan och tittade på något så jag joinade. K hade sina flickvänner över. En mycket härlig dag måste jag säga.


Nu ska jag snart sätta igång med denna dagen också. Tänkte jag skulle ta en pw till collaget och springa. Det är såååå fint väder. Hur ska jag kunna lämna detta väder?


xoxo Sofia 


Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards