Alla inlägg den 23 april 2011

Av Karlsson - 23 april 2011 09:15

Känns inte riktigt som påskafton. Finns inga påskkänslor. Var är fjädrarna i björkriset? Var är påskhönan som ska vara full av godis, var är påskäggen? Var är min påskhöna? Var är familjen, släkten och påskbordet? Äggpickning och jag får ju inte glömma måla äggen, Mats har du målat ditt ägg svart på toppen?


Det är högtiderna som är den jobbigaste tiden ifrån familjen. När jag vaknade imorse var jag så himla sugen på en riktig familjefrukost med frallor från Börjes eller från Nya konditoriet.


Jag fäller en tår i skrivande stund, men jag får tänka på det Emma sa till mig precis att påskafton är ju nästan över hemma nu, så det lättade nästan lite.


Igår hade vi middag hemma hos Emma och sedan hade vi sleepover här så nu sitter vi här alla fyra och målar påskteckningar :D




xoxo Sofia


Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards