Alla inlägg den 22 april 2011

Av Karlsson - 22 april 2011 06:55

Jag tror att jag är världens lyckligaste just nu.... För bara någon minut sedan var jag den olyckligaste.. 

Jag kopplade telefonen till datorn för att ladda den och då börjar den synkonisera med datorn och på något sätt så har jag accepterat att den ska återställas helt och hållet, vilket innebär att allt var borta, verkligen allt, alla kontakter, bilder, musik, anteckningar osv... Jag började nästan gråta, men jag fortsatte att ha telefonen kopplad till datorn on nu har den uppdaterats och allt är tillbaka :D 

Kontakterna är ju värst, vännerna, mammorna osv. Men som sagt allt är tillbaka.


Nu är det dags att sova, även om tvn visar Remember the titans, favorit filmen! :) Om jag jobbar som det står i kalendern så älskar jag redan min fredag, 6.30-12.00 :) 


xoxo Sofia



Av Karlsson - 22 april 2011 06:11

Någon annan som testat att borsta tänderna samtidigt som man duschar? haha, Ja jag testade det idag iaf och det gick hur bra som helst och sparade lite tid :)


Ikväll var det dags för boxningen igen, skönt att få röra på fläsket. Jag fattar inte vad som är fel, jag går bara upp och upp. Jag vet att jag sa att jag inte skulle bry mig, men jag tränar ju nästintill varje dag och jag äter mycket bättre nu än vad jag gjorde i NJ ändå fortsätter uppgången. Pratade med K om det idag, när jag sa vad jag vägde blev hon chockad och jag fick då med veta att jag väger 12 pounds mer än henne och då har hon fått tre barn!! Men sedan är hon också triatlet och tränar minst en gång om dagen, så hon är fit, ska kanske inte gemföra mig med henne, men ändå kan ju inte låta bli när man ser henne hela tiden. En sådan morsa vill jag med bli, vältränad och som älskar att spendera tid med sina barn. :)


Idag när jag skypade med mamma så frågade hon om jag ville att de skulle ta med något till mig och det vill jag, jag sa saltlakrits men jag har ångrat mig. Jag vill hellre ha tuggummi och en majblomma! 



xoxo Sofia


Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards