Alla inlägg den 8 april 2011

Av Karlsson - 8 april 2011 06:35

Det har varit som jag trodde, att denna veckan bara skulle flyga iväg. Imorgon är det redan fredag. Var tog veckan vägen? Jag ska dock jobba på lördag men blir nog inte så jätte länge. Jag ska ta hand om barnen när grandma och Elein ska packa sina väskor. Jag kan inte förstå att grandma varit här en månad redan, hon är en härlig dam. Kommer sakna henne!


Dagen har väl varit en vanlig arbetsdag, jobbade imorse, gjorde barnens lunchbagar, fixade frukost och körde Zack till skolan. Började igen när jag hämtade han efter skolan och jobbade till kvart i sex. Ikväll var det dags för den fjärde "boxing for health klassen". Det var inte jätte roligt idag, eller rättarsagt jag var inte så taggad på det, ont i magen, fattar inte vad det är hade ont på samma sätt igår kväll också. Kan det vara så att jag äter för mycket frukt? Jag fick idag höra att man kunde få diare av för mycket frukt, dock har jag ingen diare men ont gör det i magen.... :/   (to much info? ;) men det hade varit värre om jag sagt att jag hade diare! haha )


Nästa vecka är det inga klasser eftersom det är spring break. Mina två yngsta har spring break, jag tror att de ska åka med K till Tahoe och jag ska vara kvar och ta hand om Z. Jag är inte ledsen för det. :) Ser ut som vi ska ha soligt och fint nästa vecka, inte så jätte varmt men runt 18grader iaf.


Idag cyklade jag faktiskt till boxningen, så skönt att cykla jag saknar det. Jag cyklade även till postkontoret igår, skulle tagit bilen men kände mig för lat och gå hade jag inte riktigt tid med så då passade cyklen bra. Dock var det mycket dålig luft i däcken, men efter jag varit på postkontoret så gick jag till cyckelaffären som ligger 200m bort. Damen i affären hjälpte mig med att fylla däcken och jag höjde även sadeln. Så det gick lätt som en plätt att cykla hem, även om det är uppförsbacke nästan hela vägen hem så var det ändå lättare att cykla hem än ner. :)


Jag har tänkt att jag ska försöka cykla till mina klasser, får se om K tillåter det. Hon gillar inte när jag är ute och rör mig på kvällarna. Men cykla kan väl inte vara så farligt? Jag har sprungit lite på collaget som jag kanske nämnt förut, men nu börjar mina benhinnor klydda igen. Jag orkar inte med dem... Jag vet inte vad jag ska göra med dem, jag ska ju ha de bästa skorna, men ändå så funkar det inte... 


xoxo Sofia




Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards