Alla inlägg den 21 april 2011

Av Karlsson - 21 april 2011 06:09

Dagen började bra och den fortsatte även så. Jag fick ju rumpan ur sängen tillslut och cyklade till trappan, tog mig upp och ner 7 gånger idag. Jag och G hade lunch på Eddies idag, Emma x2 och Vilde med deras pojkar joinade. G skulle haft balett men den var tydligen inställd, härligt med information. Eftermiddagen rullade sedan på med hämtning av J, han hade piano, vi gjorde läxor och bakade bananbröd.

A tog med sig barnen ut och åt så jag gjorde en soppa till mig själv. Saknade svensk buljong, men den blev bra ändå, ganska stark men god, innehöll kyckling, morötter, selleri, vatten, dill, salt och peppar. 


Ikväll var det dags för Zumba på collaget igen. Det gick helt okej får jag väl säga, börjar lära mig stegen, idag var där lite nytt också, men han är lika sliskig. Men får stå ut bara 3 gånger kvar. Missar ju en gång nästa vecka, så himla synd eller inte.


Nu känner jag igen min mage igen, svullen som den brukade vara hemma i Sverige, ser ju gravid ut, ni alla kan vara lugna jag är inte det! Härligt att den ska börja med det igen nu när vi snart ska till miami.. 


xoxo Sofia


Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards