Alla inlägg den 25 april 2011

Av Karlsson - 25 april 2011 15:51

Måndagmorgon! Sitter här i köket i en av fåtöljerna och dricker mitt morgon te, regnet droppar på glastaket som är ovanför mig, det låter härligt och jag är glad för att jag inte har några planer för att vara ute idag, fast lite regn skadar aldrig. Mina barn vaknar nog snart och det börjar bli dags att göra deras lunchbagar. Jag hör små nätta steg ovanför mig, kan det vara miss G? Xoxo Sofia

Av Karlsson - 25 april 2011 06:59

Väskan är packad, biljetterna och reservations papprena är utskrivna så vi är redo att åka i stortsett. Bara en liten arbetsdag kvar. :D 


Det känns som igår vi sa att det var 5 veckor tills vi skulle åka men nu är det mindre än 24 timmar tills vi åker. Iiiihh, det ska bli så oerhört skönt. Nu hoppas vi bara på att det blir fint väder, de har lovat åska, men vi hoppas på bättre. 


Eftersom pengar växer på träd här, eller nej, så var det ju inte, men iaf, vi har lite tankar på att ta en kryssning till Bahamas när vi ändå är i Miami. Vi har inte bestämt något än, eller det är väl bara jag som ska bestämma mig för vad jag vill. Vet ju inte om det kommer fler tillfällen till att komma till Bahamas, så kanske ska passa på nu. 


Dags att sova lite, börjar tidigt imorgon, sedan ska jag och Emmma till gymmet, härligt att hon tillslut bestämde sig för samma gym som jag går till, alltid roligare när man kan gå dit med någon annan. Börjar sedan när jag ska hämta Z på skolan då jag även ska plocka upp Elin. Sedan börjar vårt äventyr vid fem då vi ska ta bussen till flygplatsen.


Good night US, Good mornin Sweden!


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards