Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Sofias änglar

Av Karlsson - 28 januari 2011 15:10

Har precis sett första avsnittet av "Sofias änglar". Tårarna bara sprutade. Många minnen väcktes på något sätt. Sofia var en liten idol när jag var liten, Soff-i-propp. Sedan om situationen som familjen var i gör mig bara mer lycklig över att jag har en sådan underbar och frisk familj. Det kom både ledsna och glädje tårar.


Igår hade jag en dag off eftersom jag sedan jobbar hela helgen. Hade först en skön förmiddag i sängen, klädde mig dock sedan för att köra till Cherry hill mall, behöver nya leggings men på vägen så ångrar jag mig och ställer in gpsen på närmsta Starbucks instead. Jag hade med mig min bok, så satt där och läste 1½timme. Körde sedan tillbaka och gjorde ett 1½timmes pass på crosstrainern, två CSI Miami avsnitt, perfekt.


På kvällen var det tänkt att jag skulle jobba, men det ställdes in eftersom BA inte ville köra iväg, hon var rädd att hon inte skulle komma upp för uppfarten igen då. Det har nämligen kommit en del snö igen. Även om det är skottat på uppfarten så är det halt där och uppfarten är brant. Så jag fick en lugn kväll i sängen istället.


Nu ska jag klä om för ett nytt 1½timmes pass på crosstrainern innan lillen kommer hem. 


/Sofia


 
 
Ingen bild

Farmor o Farfar

30 januari 2011 17:03

I dag söndag får jag äntligen tid att läsa Din blogg igen. Vi firade Farfars födelsedag som om han fyllde jämt, här var fullt hus och det var jätte trevligt. Lördagen hjälpte vi Malin o Gustav med flytten till större lägenhet. Det var jättetrevligt det också. Idag tar vi det lugnt och ser golf o handboll på TV,, det är spännande för Svensk del i båda sporterna. Hoppas allt är ok hos dig och att Du mår bra. Sköt väl om Dig o ha det gott, bamsekramar från oss båda.

 
Ingen bild

Farmor o Farfar

1 februari 2011 18:12

Farfar tackar för ett underbart kort han fick från Dig idag tisdag. Han kan inte nog säga hur gullig och sör Du är och skrivit så jättefint till honom. Han älskar Dig också jättemycket, (jag med). När Du kommer hem skall Du få åka med ut í Farfars båt, som idag står i garaget för omvårdnad tills den skall sjösättas. Denna är betydligt större än den förra. Vi hade iallafall en mysig födelsedag, med hela familjen. Nu skall vi iväg och spela bridge och hoppas detta skall gå bra. Många pussar o kramar från oss båda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karlsson - 15 augusti 2012 23:49


Klockan tickar som vanligt på alldeles för snabbt på kvällen. Dags för en dusch och sedan är det dags för bingen! Morsning korsning!         ...

Av Karlsson - 10 augusti 2012 10:04

God förmiddag fina läsare,   Gårkvällens ridtur var super mys även fast vi blev dygnsura. Det är sådan härlig känsla att trava och tölta, min tölt var ren också så det kändes extra bra. Vilken tur jag har som har en sådana fin vän, få följa med u...

Av Karlsson - 9 augusti 2012 15:07

Ja idag har jag kört de första flyttlassen.. fick lite hjälp av min kära bror. Nu återstår bara sängen och skrivbordet, men eftersom vi antagligen inte ska ha någon av dem i lägenheten så får de vänta till efter semestern så kan vi köra dem direkt ti...

Av Karlsson - 27 juli 2012 08:37

Igår blev det en otroligt härlig dag på stranden med K. När jag kom hem efter nattens jobb packade vi bara ihop oss och körde iväg. Det blev Nyehuse, en bit söder om Åhus. en mysig strand dock lite för kallt i vattnet.. det var visst varmare på västk...

Av Karlsson - 23 juli 2012 09:47

Åh, det är så mysigt och skönt att äntligen sitta ute och äta frukost. Det börjar dock komma fler och fler moln nu men när jag steg upp så var det molnfritt och det är så mkt lättare att gå upp till det än regn. :)   Jag har haft en fantastisk fa...

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards