Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Karlsson - 1 januari 2011 02:45

Ja då var det ett nytt år, 2011. Känns lite konstigt att det var ett nytt år hemma i Sverige före det var här, men ännu konstigare att det inte är nytt år hos Andrea i Seattle eller Elin i SF ännu.


Klockan är halv tre i Mantua, New Jersey just nu. Vaknade för en liten stund sedan av att lillen frågade efter mamma, men hon var inte hemkommen än, inte så konstigt kanske nyårsafton. Men jag skickade iväg ett sms till henne och hon var på sin väg hem så när lillen fick veta det så somnade han om igen. 


Nu är det även dags för mig att sova några timmar till innan det är dags att gå upp och jobba. Det var verkligen en annorlunda nyår, jag och kidsen satt uppe och väntade på att klockan skulle bli tolv. R somnade dock i soffan vid elva, men flickorna höll sig vakna framför Disney Chanal. Jag skulle också lätt kunnat somna i soffan, men det kunde jag ju inte göra. De visade live från NY när de räknade ner till det nya året och sedan gick vi till kojs. Jag hoppas att ni alla hade en toppen kväll!


/Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards