Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Karlsson - 23 januari 2011 04:31

Jag hittade ett mysigt ställe att äta lite lunch på. Det var inte så mycket folk, men det är inte säsong här nu. Jag beställde in en kycklingsallad, mycket god. 


Jag tog sedan en lång promenad ute i kylan, ja det var verkligen inte varmt idag. Men med mössa, tjocka vantar och halsduk så var det skönt. Gick gatan ner, B&B ligger på 30 st, restaurangen på 21 st och jag gick ner till sista gatan och det var 7 st(undrar var de andra 6 är?). Jag gick sedan från 7 st till 30 st längs med havet. Så himla mysigt och fint. Såg lite roliga människor och många fina och konstiga snäckor. Jag valde ut tre snäckor som jag tog med mig tillbaka. Den ena lämnade jag dock ute eftersom där var någon varelse i den. 


Innan jag gick för att äta lunch fick jag förfrågan om att komma upp till Egg Harbour för att gå på bio med Emma, Ninni och Karina. Jag var inte speciellt svår övertalad. Vill ju passa på att träffa flickorna så många gånger som möjligt innan jag åker. Jag föreslog att vi kunde äta middag tillsammans efter och så blev det. Det tog en halvtimme att köra upp dit och det tar ungefär en timme från Mantua så det kändes nära. Vi såg filmen "No strings attached", det var en rolig och bra film, maten var god och sällskapet var toppen bra. 


Så kan inte mer än säga att min dag har varit underbart bra!

Ska nu gå och lägga mig i en stor och skön säng och imorgon ska jag gå till ett färdiglagat frukostbord, ska bli så lyxigt. 


/Sofia


P.s Farmor, jag känner mig inte alls ensam här, speciellt inte efter att ha spenderat kvällen med tre underbara flickor. Det är skönt att få tid för bara mig själv. Njuter för fulla muggar! :) D.s

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards