Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Karlsson - 4 januari 2011 18:21

Har idag haft premiär med mina nya fina löparskor. Efter ett misslyckat försök att köpa skor i söndags så blev gårdagens försök mycket bättre. Köpte skorna i första affären jag gick in i. Personalen var mycket trevliga. Första killen som hjälpte mig kändes lite lost dock, han frågade vilken färg jag ville ha innan han frågade mig var jag skulle springa med dem. Jag sa kort och rakt att jag inte brydde mig om färgen utan ville ha ett par mycket bra skor som jag kan springa på asfalt med utan att jag får problem med benhinnorna igen. Han tog fram de nya Asics och de passade mycket bra. De fanns flera olika och alla andra var nedsatta men inte dessa, men jag kände betalar hellre lite extra och får ett par bra skor.


 Ingen bra bild, men det är mitt nästa projekt, en ny kamera, men det är lite svårare att köpa än ett par skor. Skulle vilja ha en kamera som tar bra bilder, vill ju att mina bilder här blir bra, för de kommer ju att bli minnen för livet. 


När jag ändå var där så tänkte jag att det kanske var lika bra att köpa ett par nya inlägg till mina Converse. Killen som hjälpte mig med skorna hjälpte mig även med inläggen, han blev dock tvungen att lämna mig lite och sa att han skulle komma tillbaka. Han kom inte tillbaka utan en annan kille kom för att hjälpa mig. Han hjälpte mig att stoppa ner inläggen i skorna, men när jag tog på mig skorna blev de alldeles för små. Han då tar då fram några andra inlägg som var specilla för tjejer som har lite problem med benhinnan och insidan av hälen(precis som jag). Dessa passade super bra. Han frågade vem som gett mig de andra inläggen och jag pekar på den andra killen och han bara suckar. Nöjd går jag till kassan och betalar, nya skor och nya inlägg. Betalningen var inte så hemsk heller, tror jag betalade mer än dubbla priset för min gamla löparskor med samma märke hemma i Sverige. 


På vägen tillbaka till bilen gick jag förbi många intressanta affärer och var även inne lite snabbt i en. Såg ett par så fina boots även denna dag, men jag höll mig i kragen och köpte dem inte. Varför hittade jag inte dem när jag behövde dem. Jag är så shoppingsugen men det får allt vänta tills jag har packat upp väskan igen.
Redan nu har jag nog problem med vikten. Får nog banta bort lite...


/Sofia 

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards