Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Karlsson - 9 januari 2011 02:43

Sitter nu i Emmas säng och väntar på Emma som är i duschen. 

Först ställde vi in att jag skulle komma hit på grund av vädret, men när det hade slutat snöa fick jag ett sms av Emma som ville att jag skulle komma så jag hoppade i kläderna(hade tagit ett långt varmt bad, tittade på ett nytt avsnitt av private practise, men när vattnet inte var så varmt längre var det dags att gå upp.)


Dagen har varit rätt lugn, skulle sovit länge hade jag tänkt, men vaknade åtta, sovit som en kratta inatt eftersom jag åkt på en jäkla förkylning igen, så trött på det. Men låg kvar i sängen, tittade på film, My sisters keeper. En mycket bra film, den fick mig både att le och gråta. Skypade med mampa och f&f. Jag körde sedan en runda till skolan och tittade när R brottades, han slutade på en tredjeplats :)


Nu ska vi titta film, The Rebound.


/Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards