Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Karlsson - 29 juni 2011 23:42

Fick igår veta att en föredetta lärare till mig ska komma till San Francisco imorgon och de stannar till söndag. Låter kankse annorlunda att jag ska träffa min gamla lärare men hon är inte vilken lärare som helts, den bästa läraren jag någonsin haft. Jag har haft många bra men hon sticker ut. Hon var/är bra på att lära ut och allt runt omkring. Ni undrar kanske vilket ämne och det är? och ni får svaret, Teckenspråk. 


Jag har precis avslutat ett skypesamtal med henne och det ser ut som att jag ska hälsa på dem i SF på lördag eftermiddag efter jag jobbat. Så roligt :) Jag är så himla glad, det är sådant som gör vardagen lättare. Besök och skypedater.


Måste även berätta om mina otroligt goda köttbullar som jag lagade igår. Blev en svensk kväll, tittade nämligen på Allsång på skansen samtidigt som jag gjorde köttbullarna. Snygg Måns håller ju allsång nu med, så det kan inte bli mycket bättre. ;)


Dagen har varit en easy day. Började jobba vid åtta och jobbade till två. Nina(en tysk au pair) var här med sina pojkar, barnen lekte och hon och jag hade tid att prata. Hon åker hem till Germany imrgon men hon kommer tillbaka om 2 veckor som tur är. Hennes barn och mina barn leker så bra tillsammans. Dock var inte J hemma. Men de andra lekte på bra, inget bråk och tjafs. 

Jag känner mig lite hängig, huvudet är tungt och min näsa är lite snuvig. Det var väl på tiden att det kom till mig också, K har frågat mig ett tag om jag inte haft ont i halsen, men jag har inte haft det förut men nu verkar det komma. Som hon säger, i familjer blir en sjuk så blir alla.


 


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards