Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Karlsson - 27 juni 2011 17:24

  Nice bridge and gross feets!


        Kransen var lite stor.


  Glad midsommar


  Middag på stranden


  Minigolfbana


            Middag på stranden är aldrig fel, jordgubbar till desert, mums!


  En liten kvällstur till Aptos. Iskallt i vattnet.


  Alice(radiokanal) hade en gratis koncert i Golden gate park, mycket folk och bra musik med trevligt sällskap.


  :)


xoxo Sofia

Av Karlsson - 27 juni 2011 06:36

Midsommar och helgen har jag spenderat i Santa Cruz med Emma. Vi hade en mycket bra helg. Jag hade tänkt att jag skulle bjuda på lite bilder idag. Men ni får allt vänta tills imorgon. Nu är jag alldeles för trött så det är dags för lite skönhetssömn. Det är dock för er där hemma i sverige att gå upp om ni inte gjort det redan. 

Imorgon är en ny jobbdag, imorgon är det 7 veckor till jag jobbar min sista dag innan jag åker till Hawaii och sedan Miami. Det ska bli skönt med semester. Men jag gillar samtidigt mitt jobb, det är alltid roligt som idag när jag kom hem att få höra att de saknat mig och attackerar mig med att de vill leka med detsamma. 


Dags för sömn så jag är pigg för imorgon så jag kan leka och busa massor.


xoxo Sofia


   Glad midsommar från en glad Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards