Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Karlsson - 28 juni 2011 01:37

Helt galet, det är nu bara 7 veckor kvar tills jag åker till Hawaii.


Hela dagen har jag gått och tänkt på att vad glad jag är för att jag åkte hit. Att jag vågade ta chansen att lämna allt det trygga hemma hos mamma och pappa mot att bo hos en familj jag aldrig träffat förut. Det är ett tufft steg och det vet alla ni där ute som gjort samma sak. Men jag ångrar inte det en dag utan helt överlycklig över att jag gjorde det. Om du någon gång tvekar på att åka ut i världen, sluta redan nu, gör det, du har inget att förlora bara massor att vinna. Jag har inte förlorat något jag har bara vunnit så mycket. Massor med nya underbara vänner, språket, en extra mamma och så många nya minnen och resor. Jag kan inte klaga på detta livet. Det är inget liv på rosor men ändå så himla bra. Alla har vi dåliga dagar ibland men de går inte att jämföra med mina bra dagar, de är oslagbara.


Vad kan jag mer säga, jag älskar livet här borta!


 

xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards