Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Karlsson - 8 juni 2011 18:02

      Någon som känner till detta hotell? ledtråd, från en känd film.


  Venice beach


 

  I fredags tog vi en busstur, den var inte alls bra, alla i familjen var besvikna. Men vi hade ju varandra så det var en bra dag iaf :)


   LA ink var också en liten besvikelse.





 

     

 

     

    

           

   I and Walt disney


   En annorlunda restaurang. När Elvis inte kunde betala sin nota här en gång gav han bort sin bil istället.


   På denna lite coola restaurangen åt vi vår middag i fredags kväll. En fisk restaurang som även serverade kött. Mycket god mat.


   I lördags tog vi vår bil in till Beverly Hills och Hollywood igen.


   På kvällen blev det en sista middag på CF, denna gången in the beachpart.


   En liten cheesecake till efterrätt. 


 Denna utsikten hade vi när vi åt middagen, dock stod jag inte där :P


   Love you my little brother. (nu var jag snäll, men den andra bilden är så himla fin också.)


xoxo Sofia

Av Karlsson - 8 juni 2011 04:50

     Första frukosten på resan. Inte mycket att hänga i julgranen eller vad säger ni? Det blev bättre på nästa ställe kan jag lova :D


             

Bilder från resan mellan Salinas och Santa Barbra.


  Pappa fick för sig att han skulle bada i Santa Barbra, dock ändrade han sig efter fuktat fötterna lite ;)


  Jag var kartläsare sista biten.


   Santa Barbra


   

     

  

   På torsdagskvällen åt vi middag på Cheesecake factory. Mums!



Detta är ett litet smakprov. Kommer mer snart! :)


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards