Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Karlsson - 6 juni 2011 20:09

Dear reader! / Kära läsare!

Im back in Ross. / Jag är tillbaks i Ross.


Ja då är jag tillbaka i vardagen, men den är inte så dålig den heller. Jag har haft en helt underbar tid tillsammans med mina föräldrar och min bror. Vi tillbringade de senaste dagarna i LA tillsammans. Vi bilade ner Marina del Rey i onsdags med ettI stopp i Salinas på vägen, vi bodde där på ett mindre fint hotell, men det dög för att sova en natt. I torsdags eftermiddag anlände vi till Marina del Rey. Hotellet var bättre än det vi sovit på natten innan, frukosten på detta stället skulle även innehålla mer än muffins och kaffe, fanns ägg, gröt, våfflor, bagels, juice, yoghurt osv.. 

På kvällen blev det middag på The cheesecake factory som vi bodde granne med. I fredags åkte vi på en busstur som var mycket dålig, det var en gammal gubbe som körde som en galning och bara mumlade, så det var en besvikelse. På eftermiddagen tog vi en promenad längs med havet, det var betydligt bättre. På kvällen blev det ett besök på en annan restaurang som låg en bit bort från vårt hotell, vi tog en härligpromenad dit coh åt mycket god mat. 

I lördags var det åter mulet, ingen tur med solen har vi haft. Vi tog därför bilen in till Beverly Hills och Hollywood. Det var mycket bra, gick på walk of fame, såg Hollywood skylten och gjorde lite shopping. På kvällen blev det åter middag på CF, denna gången at the beachpart. Riktigt fint. 

Igår söndag tog vi en promenad till Santa Monica Pier. Härlig promenad både dit och hem, mycket att se. Men det bästa att jag fick gå brevid min älskade mamma, pappa och bror.

På eftermiddagen var det dags för mig att säga hejdå till dem och flyga hem till SF. Det var kämpigt, men inte så farligt ändå eftersom vi kommer att ses snart igen :D


Jag lovar att det kommer blir snart. Men ni får vänta lite till:P


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards