Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

Gaaaaaah

Av Karlsson - 30 mars 2011 20:31

GAAAAAHHHH!

Jag blir så arg, var idag på dmv för att göra min uppskrivning till det Californiska körkortet. Står i en lång kö bara för att komma in i byggnaden och när jag väl kommer in så är det en lång kö där med innan jag får en nummerlapp och sedan fick jag sätta mig ner och vänta och fylla i ett formulär, jag hade glömt mitt social security nummer såklart, men hade tur så Grandma Dee var hemma så hon fick snoka runt på mitt rum efter det, tur jag har koll på mina grejer. Efter en timme blir det min tur, tjejen bakom disken börjar knappa in saker på dator och säger efter ett tag att hon behöver mitt visum och självklart har jag glömt det. Men hon säger att om jag kommer tillbaka under dagen så ska hon hjälpa mig utan att jag behöver stå i kö igen så jag kör hem direkt hämtar det och kör tillbaka. När jag kommer dit igen skriver hon in allt på datorn igen och skriver ut några papper och överlämnar papprena till gubben bredvid, han kollar igenom och säger då att det visumet inte gäller eftersom det står att jag bor i NJ på det. Gaaaaah..

Så det var bara att åka hem igen. Nu har jag ringt till CC och bett dem skicka mitt nya visumspapper, tycker det är dåligt av dem att inte skickat det till mig tidigare. Det är ju faktikst deras jobb. Men nu ska det komma nästa vecka iaf, så nu får jag se när jag kan skriva upp, nästa vecka kan bli svårt eftersom K och A ska till Hawaii...


Men nu ska jag positiva upp mig lite, det är ju super fint väder och ikväll är det dags för den första Zumba klassen på Collaget. Igår var det den första boxning klassen, inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det var ändå bra.


Min förkylning håller i sig och den håller mig vaken om nätterna.


Har kanske glömt att skriva när resan till Miami blir av, vi flyger måndagen den 25 april och kommer tillbaka söndagen den 1 maj. Det ska bli så underbart skönt.


xoxo Sofia 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karlsson - 15 augusti 2012 23:49


Klockan tickar som vanligt på alldeles för snabbt på kvällen. Dags för en dusch och sedan är det dags för bingen! Morsning korsning!         ...

Av Karlsson - 10 augusti 2012 10:04

God förmiddag fina läsare,   Gårkvällens ridtur var super mys även fast vi blev dygnsura. Det är sådan härlig känsla att trava och tölta, min tölt var ren också så det kändes extra bra. Vilken tur jag har som har en sådana fin vän, få följa med u...

Av Karlsson - 9 augusti 2012 15:07

Ja idag har jag kört de första flyttlassen.. fick lite hjälp av min kära bror. Nu återstår bara sängen och skrivbordet, men eftersom vi antagligen inte ska ha någon av dem i lägenheten så får de vänta till efter semestern så kan vi köra dem direkt ti...

Av Karlsson - 27 juli 2012 08:37

Igår blev det en otroligt härlig dag på stranden med K. När jag kom hem efter nattens jobb packade vi bara ihop oss och körde iväg. Det blev Nyehuse, en bit söder om Åhus. en mysig strand dock lite för kallt i vattnet.. det var visst varmare på västk...

Av Karlsson - 23 juli 2012 09:47

Åh, det är så mysigt och skönt att äntligen sitta ute och äta frukost. Det börjar dock komma fler och fler moln nu men när jag steg upp så var det molnfritt och det är så mkt lättare att gå upp till det än regn. :)   Jag har haft en fantastisk fa...

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards