Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Karlsson - 28 mars 2011 05:20

Oj, då är visst helgen redan över och det är snart dags att sova för att imorgon vakna upp till en ny arbetsvecka. En vecka närmare Miami och en vecka närmare tills familjen min kommer. Tiden går fort nu. Snart är det bara 4½ månad kvar här i staterna.


Helgen har varit kanon verkligen. I fredags åt jag, Elin, Emma och en Melis (Österrikisk tjej) middag på Applebees. I lördags jobbade jag på förmiddagen, jag körde sedan och hämtade Elin och vi körde vidare till Corte Madera för lite shopping, miss Elin behöver en bikini men vi lyckades inte denna gången heller, dock lämnade vi inte tomhänta. Vi gjorde lite shopping på abercrombie and fitch och jag köpte även ett par träningsbyxor på Nordstrom. Nu är jag redo för Miami, två shorts och en klänning. :) På vägen hem till mig stannade vi på Safeway och köpte mat så vi kunde laga tacos och brownie :D Vilde(en tjej från Norge) kom och gjorde oss sällskap över middagen och vi körde sedan en vända till Downtown för lite biljard. Många skratt, Norska är för himla roligt.


Idag söndag, hade en lugn förmiddag, vi klädde oss för en promenad, vi mötte upp Vilde utanför hennes hus och promenerade sedan till Collage of Marin(där jag ska ta mina klasser). När vi kom dit pågick det en baseballmatch så vi stannade och tittade en stund. Ikväll var det Au pair möte, så skillnad från mötena i NJ. 


Nu är det dags att sova. Imorgon ska ni få lite bilder från helgen(lördagen) 


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards