Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Karlsson - 25 mars 2011 05:55

Fy fabian vad detta är tråkigt. Jag gillar inte att vara sjuk. Det är väl ingen som gillar att vara sjuk egentligen, men när man måste jobba så är det lite extra jobbigt.

Vaknade imorse med värsta huvudvärken och halsen gjorde massor med ont och även resten av kroppen(feber?). Men det var bara att masa sig ner, göra lunch till barnen, fixa frukost och sedan körde K dem till skolan, jag gick tillbaka till sängs vid 8.15, tog en alvedon och hoppades på att den skulle hjälpa, jag vaknade igen 13.18 och hade lite smått panik, trodde ju inte att jag skulle sova så länge(huvudvärken hade inte släppt och kände mig lite yr). Hoppa i duschen lite snabbt käkade lite lunch(ingen vidare matlust) och körde för att hämta Z på skolan. Jobbade sedan till 9 ikväll. Lång dag, K var och köpte några halstabletter till mig, så de har hjälpt en del, men de hjälpte inte så mkt. Kroppen värker och känns som jag har feber, dock inte tagit tempen. Men jag hoppas verkligen jag är bättre på lördag, vill ju hitta på ngt roligt med flickorna då...


Men jag ska väl vara glad att jag inte är magsjuk iaf, fast det hade ju rensat ut kroppen, men men ingen mer träning denna veckan. :(


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards