Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Karlsson - 3 mars 2011 05:43

Dagen har sprungit iväg som vanligt. Jobbade imorse mellan 6.45 och 9(själv, K simmade). K körde sedan barnen till skolan och jag gjorde mig i ordning för att köra till banken, sätta in mina pengar och sedan vidare till Northgate mall. Försökte hitta ett par gummistövlar, men det var inte alls lätt. Det regnar rätt mycket just nu så tycker att det kan vara bra att ha, men jag vill inte att de ska vara för dyra men heller inte så fula. Men det blev inga idag iaf, jag ska försöka hitta till Target en dag, kanske fredag förmiddag. Jag mötte sedan Elin och hennes familj(svenska). Vi tittade lite i affärer och tog sedan en kaffe(te för min del) och pratade. Mycket trevliga. Jag sa att de var välkomna hit till mig en dag. Kan inte bjuda på kaffe för vet inte hur kaffekokaren funkar men Te kan jag alltid bjuda på och det var godkännt, Puuh! 


Jag har i eftermiddag jobbar från 12.30 till 6.30 typ. Det är lite svårt med tiderna tycker jag. I alla fall på kvällarna när vi båda är hemma. Jag plockade upp G vid 12.30, körde hem hämtade hennes balett kläder och körde sedan till Eddies och köpte lunch och gick sedan till baletten. Pratade med en av mammorna medan flickorna dansade. En rolig kvinna med en otroligt söt bebis(8månader). G följde sedan med en kompis hem och jag promenerade till skolan för att plocka upp J, körde direkt hem och han hade piano lektion. Jag körde sedan och plockade upp G och sedan blev det lite lek innan det var middag. Fisk och potatis, det var gott tyckte jag. K sa att hon hade "overcooked" fisken, men jag tyckte att den var saftig och go, inte alls torr som hon sa. NI LÄSTE INTE FEL, JAG SKREV ATT FISKEN VAR GOD. 


Har ikväll bara tagit det lugnt, skulle åkt till gymmet men eftersom vi inte åt först halv sju så kände jag att det blev lite sent så får ta igen det imorgon. Har pratat med en vän istället. Tydligen så finns det golfkurser på Collaget som ligger här i Ross. Så vi ska åka dit imorgon och prata med coachen. Kursen började i jan och sista sena anmälningen var den 25 feb, så chansen är väl kanske inte jätte stor att jag kan få hoppa in nu, men jag kan ju alltid åka dit och kolla. Jag hoppas verkligen på att det går, hade varit kanon kul. Det är dock bara 1 credit men det är två gånger i veckan, mon och ons mellan 9.40-11.00am Så det är bra tid. Får se vad jag ska hitta på med min sista credit, jag är lite sugen på Tennis eller något sådant.

http://mycomssb.marin.edu:9010/PROD/bwckschd.p_disp_listcrse?term_in=201110&subj_in=PE&crse_in=&crn_in=


Nu är det dags att sova. Dags för mina kära föräldrar att köra till jobbet snart. 


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards