Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Karlsson - 11 mars 2011 05:24

Det här med att välja är så himla svårt och jag är ju inte ensam om att stå mellan olika val. Alla har vi val hela tiden, några stora och vissa lite mindre. Det där med skola är ett stort val. Jag menar inte vilka kurser jag ska ta på Collage här för det är ju inget super viktigt. Destu viktigare är vad jag ska göra när jag kommer hem. Det är så himla mycket tankar om det. Men först och främst måste jag ju bestämma mig för om jag ska komma hem i höst eller om jag ska förlänga. Som jag känner just nu så tror jag att jag kommer åka hem i höst. Vissa säger att jag inte ska stressa hem men jag har tänkt på det också och jag känner väl inte att jag stressar hem precis, jag åkte hit för att vara här ett år och jag tror att ett år är lagom för mig. Jag känner dock inte att jag är färdig rest men jag känner att jag börjar bli färdig med au pair yrket. Dags för att testa på något nytt. Vad vet jag inte riktigt än, jag är väldigt sugen på att resa runt och se lite saker. Oslo lockar lite, vet inte om jag vill jobba där tror jag börjar med en liten semester dit, har en söt liten vän som bor där uppe som redan har lovat sängplats om jag kommer. Så det låter lite lockande. 


Min kära syster du har också ett val och jag vet som du också säger själv, vad du än väljer så blir det bra. Jag lovar att komma och hälsa på var du än hamnar. Linköping är ju lite mer spännande för mig för jag har aldrig varit där men å andra sidan så gillar jag Göteborg med. Så jag kommer vilket fall som helst du blir inte av med mig när jag kommer hem igen. Den där Zumban ska jag testa på imorgon igen tror jag, se om jag pallar med ett dubbelpass imorgon också. Skaka brösten, jag tycker det är svårt att skaka rumpa med, men nu när jag äntligen har fått en liten rumpa så borde jag ju kunna, man behöver nog dock en teknik verkar det som. Jag ska jobba flitigt på båda så kan vi skaka tsm när jag kommer hem. :)


xoxo Sofia


Av Karlsson - 11 mars 2011 04:49

Ja idag när K kom hem med posten så såg jag direkt att där var något till mig i hennes famn. Ett vitt paket med svenska frimärken och en stor text där det stod Sofia Karlsson och det är ju jag :)


  

Innehållet var ju helt underbart också.

   Svensk Cosmo, lösgodis, nyponspoppa och tuggummi. Kan det vaara bättre? tror inte det va. Eller det skulle ju vara en kram från personen som skickat detta.


Tack min älskade syster detta behövde jag verkligen idag. Min dag började katastrof och det har inget med familjen att göra bara min kropp. Fått ett besök som jag väntat på länge, sedan dec och bara för jag inte har kännt av något innan så fick jag idag så jävla ont rätt ut sagt. Jag provade ändå att åka till gymmet men fick avbryta efter 4.3mile och åka hem, kunde knappt stå upprätt då, mådde illa osv. Så körde hem tog en lång, varm dusch, en pilla och en nap sedan var jag fit for fight igen. Jag brukar får ont men detta går ju inte att beskriva, hoppas inte att det alltid ska vara så i framtiden nu. 


Jag gjorde svenska pannkakor till lunch idag och hade färska jordgubbar till det, det var jag verkligen värd tycker jag. 


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards