Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Karlsson - 17 mars 2011 21:42

Shopping alltså, ja jag kan inte hjälpa men jag bara älskar shopping. Det är ju så himla lätt här i USA. Jag tycker dock att jag är väldigt duktig ibland ändå, för jag skulle kunna shoppa så mycket mer, men ofta kan jag hålla efter mig. Men idag när jag var på mallet med Elin och Karin så hittade jag ett par så unbert snygga och sköna boots. Jag blev kär vid första ögonkastet riktigt, jag letade efter ett par boots för vintern men hittade inga som jag ville ha då, dessa är inte vinterboots mer vår och höst, jag provade och de passade så bra. Men bestämde mig för att vänta och känna efter. Vi sa hejdå och alla åkte åt sitt håll, men efter att ha kört i ca 3min så hade jag tänkt färdigt så jag vände om till mallet och sprang in och köpte dem. Jag är väldigt nöjd med dem. När jag kom hem så såg K påsen direkt och undrade vad jag shoppat, visade bootsen och de fick högsta betyg av henne. Det är alltid roligt när saker man köper är uppskattade av andra också. 


   Vad tycks?


Snart antagligen till helgen ska vi också boka vår resa till Miami, vill bara boka den så jag har något att se framemot, allt blir så mycket lättare då. Tiden går också så mycket fortare när det finns något att se framemot. Dock har jag ju den 25 maj att se framemot, men det känns så långt iväg. Den 25 kommer min älskade familj, mampa och lill brossan. 


Just nu har jag super duper stor saknad av mamma och pappa. Hade kunnat göra vad som helst för att ligga med huvudet i mammas knä och se någon serie på tv, eller ha ett samtal med pappa sådär sent på kvällen. Som jag saknar det. Men inte så lång tid kvar nu, om mindre än 6 månader så är jag hemma i Sverige. Jag har bestämt mig för att inte förlänga, nu ska jag bara bestämma vad jag ska göra när jag kommer hem. Jobba? Men inte så lätt att få ett jobb kanske. Om någon har ett jobb till mig som jag kan börja på i slutet på sep så är jag mycket öppen för förslag. Jag är inte kräsen! haha


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards