Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

En unge i minuten

Av Karlsson - 22 mars 2011 04:56

Har precis sett "En unge i minuten". Så himla bra och jag håller med min söta vän Matilda att man blir allt lite sugen på en liten när man ser det. Blir lite rädd för att det ska göra kalas ont, men som en av männen sa i dagens program, det gör bara ont en dag sedan är det slut, om man inte väljer att skaffa något syskon till bebisen förståss men då är det också bara en dag. Lite roligt när en av mammorna säger under förlossningen att hon hellre vill adoptera, men lite sent att tänka på det när hon ligger där med värkar kanske. Många blandade känslor under programmet, jag blödig som jag är lipade så klart, jag lipar när andra får barn hur mycket kommer jag då inte att gråta när det är dags för mig och min blivande man. Jag tycker att det är så fint att se hur stöttande männen är i programmet, undrar om de är lite extra stöttande för att det spelas in eller om de flesta män är så, jag vill iaf att min man ska vara det. Så om min framtida man läser detta så vet du vad jag förväntar mig! ;) Haha.


Jag tittade sedan på ett polisprogram, ovanligt, nej inte alls. Det är ju så spännande. Jag blir så taggad, men samtidigt är det lite läskigt, men så mycket roligt de har när de jobbar också. Men ja, vi får väl se om jag kommer in eller inte. Jag är lite inne på brandman också igen, eller jag vet inte om jag nämnt det för er innan, men det har funnits med i mina tankar också. Som ni förstår jag vill ha ett fartfyllt jobb, jag vill inte sitta på ett kontor inomhus hela dagarna, tror inte att det är något för mig. Det ska hända lite saker. 


Dagen har varit bra, tiden har sprungit iväg idag. Solen har lyst idag och det gör så himla mycket verkligen. Idag ska även min fina vän Emma ha anlänt till Ross, hon har fått en ny familj här, hon har förlängt sitt år. Ser verkligen framemot att få träffa henne snart igen. :)


Nej, måste sova nu, börjar tidigt imorgon.


xoxo Sofia 

 
 
Ingen bild

sis

23 mars 2011 18:02

Hej Fia! Satt och höll på att börja gråta jag med när jag såg samma program, ligger nog i Karlssonsläktet;) Usch, imorgon har jag tenta o är mega nervös. Inte hunnit plugga så mkt som jag velat efetrsom vi haft två grupparb som har lämnats in och redovisats nu också... Håll tummarna!:) Nä, nu ska jag fortsätta läsa men skulle bara säga att jag tänker på dig och hoppas du har en bra dag! Pussar o Kramar från storasyster

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karlsson - 15 augusti 2012 23:49


Klockan tickar som vanligt på alldeles för snabbt på kvällen. Dags för en dusch och sedan är det dags för bingen! Morsning korsning!         ...

Av Karlsson - 10 augusti 2012 10:04

God förmiddag fina läsare,   Gårkvällens ridtur var super mys även fast vi blev dygnsura. Det är sådan härlig känsla att trava och tölta, min tölt var ren också så det kändes extra bra. Vilken tur jag har som har en sådana fin vän, få följa med u...

Av Karlsson - 9 augusti 2012 15:07

Ja idag har jag kört de första flyttlassen.. fick lite hjälp av min kära bror. Nu återstår bara sängen och skrivbordet, men eftersom vi antagligen inte ska ha någon av dem i lägenheten så får de vänta till efter semestern så kan vi köra dem direkt ti...

Av Karlsson - 27 juli 2012 08:37

Igår blev det en otroligt härlig dag på stranden med K. När jag kom hem efter nattens jobb packade vi bara ihop oss och körde iväg. Det blev Nyehuse, en bit söder om Åhus. en mysig strand dock lite för kallt i vattnet.. det var visst varmare på västk...

Av Karlsson - 23 juli 2012 09:47

Åh, det är så mysigt och skönt att äntligen sitta ute och äta frukost. Det börjar dock komma fler och fler moln nu men när jag steg upp så var det molnfritt och det är så mkt lättare att gå upp till det än regn. :)   Jag har haft en fantastisk fa...

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards