Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

Rubrik saknas

Av Karlsson - 28 februari 2011 21:23

Har precis träffat min nya lcc för första gången. Vi hade ett timmes långt möte vilket innehöll mycket bra info, lite nytt men det mesta har jag hört förut men alltid bra med lite uppfräshning av info. Min lcc verkar vara toppen bra så det känns bra och tryggt. Men vi ska kanske få en ny lcc i vår men vi får väl se när och vem det blir. Det är verkligen annorlunda här från NJ, här finns så många au pairer och det känns så skönt. Extending(förlängning) kom även upp såklart, hade jag skrivit min åsikt igår hade den varit att jag självklart ska åka hem i höst men nu är det inte så klart längre. Jag saknar er där hemma jätte mycket. Vissa dagar saknar jag ihjäl mig efter er och andra tänker jag mindre på det och bara älskar och njuter av livet här. Men det betyder inte att jag inte saknar er. Men jag får också hela tiden höra att jag är saknad hemma men att ni finns där lika mycket nu som när jag väl kommer hem. Avslutnings vill jag då säga att det kan hända att jag stannar lite längre. Love your Sofia <3

 
 
Ingen bild

sis

1 mars 2011 12:25

stressa inte hem! klart vi saknar vår fia men vi finns ju kvar här hemma oavsett när du kommer hem (el ja, du behöver ju inte vänta 100år, isf måste du iaf komma o hälsa på ibland;)). stannar du längre kanske man har tid att spara pengar o komma o hälsa på en gång till:D Pussar och kärlek!

ps. gustav kom precis hem från Willys o vet du vad han köpt??!! välling o han tkt det var gott, "det är vuxenvälling!". hahaha! ds

 
Ingen bild

Farmor o Farfar

2 mars 2011 18:44

Oavsett vad Du bestämmer Dig för, älskar vi Dig lika mycket. Det är bara Du själv som avgör vad som skall ske. Det viktigaste är att Du har det bra, trivs och har roligt. När i tiden måste Du bestämma dig för om Du skall åka hem eller stanna? Inget härhemma springer ifrån Dig, så tat det lugnt och känn efter riktigt vad Du vill göra. Här i Höllviken är allt som vanligt, händer inte så mycket, men det gör inget vi är nöjda med det. Ha det gott och Puss o kram från oss båda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karlsson - 15 augusti 2012 23:49


Klockan tickar som vanligt på alldeles för snabbt på kvällen. Dags för en dusch och sedan är det dags för bingen! Morsning korsning!         ...

Av Karlsson - 10 augusti 2012 10:04

God förmiddag fina läsare,   Gårkvällens ridtur var super mys även fast vi blev dygnsura. Det är sådan härlig känsla att trava och tölta, min tölt var ren också så det kändes extra bra. Vilken tur jag har som har en sådana fin vän, få följa med u...

Av Karlsson - 9 augusti 2012 15:07

Ja idag har jag kört de första flyttlassen.. fick lite hjälp av min kära bror. Nu återstår bara sängen och skrivbordet, men eftersom vi antagligen inte ska ha någon av dem i lägenheten så får de vänta till efter semestern så kan vi köra dem direkt ti...

Av Karlsson - 27 juli 2012 08:37

Igår blev det en otroligt härlig dag på stranden med K. När jag kom hem efter nattens jobb packade vi bara ihop oss och körde iväg. Det blev Nyehuse, en bit söder om Åhus. en mysig strand dock lite för kallt i vattnet.. det var visst varmare på västk...

Av Karlsson - 23 juli 2012 09:47

Åh, det är så mysigt och skönt att äntligen sitta ute och äta frukost. Det börjar dock komma fler och fler moln nu men när jag steg upp så var det molnfritt och det är så mkt lättare att gå upp till det än regn. :)   Jag har haft en fantastisk fa...

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards