Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Karlsson - 4 februari 2011 15:44

Idag har jag varit 172 dagar i staterna, det är 8 dagar tills jag flyttar till San Francisco, 10 dagar till alla hjärtansdag, 13 dagar till min bror bli tonåring. Min lilla lillebror är inte så liten längre, han är lång som ett ösregn(har sett det på skype) och fyller 13, han är längre än vad jag någonsin kommer bli, men han kommer ändå alltid att vara min lilla lillebror :)


"Fredag och det menas med Ninni och Sofia night :)" 

Fick detta härliga sms av Ninni för någon timme sedan och det gjorde verkligen min dag. Längtar till ikväll när jag får träffa min Ninni igen. 


Men först ska jag jobba några timmar och sedan på en överraskningsfest för en annan au pair som avslutar sitt år nästa vecka. Jag känner inte den flickan så väl, men känner ändå att jag vill dit, det är kanske sista gången jag ser flickorna här. Inte Emma, för hon ska jag träffa när vi kommer hem, men de andra. I will miss the girls here so much But Im going to meet so many new friends in SF and I really look forward to do that.


My belly is hurting, but I think I know why. My brain screams for sleep even if I slept at least 8 hours this night and it also screams for chocolate. 


Well time for some workout! :D


I miss you guys in Sweden so much, but I think that this last half year will pass by fast so see you soon! :D


/Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards