Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Karlsson - 8 februari 2011 20:04

Idag skulle jag vilja gratulera min kära farbror/gudfar Martin och min moster Lena!

Jag hoppas att ni båda har en super bra dag, tänker på er båda.


Idag fanns det ett brev till mig i brevlådan, så otroligt glad jag blev. Ett härligt brev från moster Lena och Gösta :) Tusen tack! Det gjorde verkligen min dag! 



/Sofia


P.s Gick till banken idag för att avsluta mitt konto, på vägen dit kom jag på att jag inte hade med mig mitt kort, men tänkte att det nog gick ändå, hon på banken sa att det var okej men ville ha ett ID och självklart hade jag glömt det också, men hade som tur var mitt social securitynumber så det skulle gå bra ändå. Men när hon hittat mig så frågar hon om jag använt mitt kort i helgen och det gjorde jag ju i söndags när jag tankade upp bilen till BA och de pengarna hade inte dragits än, så jag fick lämna banken utan att avsluta kontot, får ta mig dit imorgon igen. D.s

Av Karlsson - 8 februari 2011 16:36

Har precis ätit en super god frukost, Wasa knäckebröd med banan och kanel på. Har inte ätit det på jätte länge, det fick mig nästan att känna att jag var hemma för en stund i alla fall om jag slöt mina ögon lite lätt. 


Farmor, ja vi äter mycket :P (inte konstigt att jag blivit lite rund) haha. Men det blir ju oftast så på helgerna man ses över en fika, lunch eller middag. Ja jag har också den magkänslan lite, tror att detta kommer att bli kanon bra. Jag har nu 4 arbetsdagar kvar här. Jag ska ta vara på tiden, en del som ska göras och jag ska snart gå till banken och avsluta kontot. Jag har börjat att packa, det gjorde jag för flera veckor sedan så har levt i min resväska ett tag nu. Men den är inte klar, måste tvätta lite osv. IKEAs köttbullar är långt ifrån så goda som Farfars, men när jag inte kan äta hans så får jag nöja mig med IKEA. Jag ser framemot att få komma hem till er, massa kramar, fläskpannkaka och köttbullar. Jag provade att ringa er idag, men ni är ju säkert hos miniKarlssons kom jag på.


Nej, nu är det snart dags att klä mig för en promenad till banken och shoprite, hyrde Step up 3 igår. Mycket bra film, tänk om man kunde dansa som dem, hade ju inte varit fel. 


xoxo 

Sofia


Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards