Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Karlsson - 19 februari 2011 18:21

Efter en bra flygtur så ska vi snart landa i Seattle. En flygtur ut över det vanliga. Jag lever verkligen ett toppen liv. Det kan verkligen inte bli bättre, finns inget att klaga på. Om någon timme ska jag äntligen få träffa Andrea:) jag hoppas att ni alla har det bra. Tänker lite extra på min familj idag som har kalas för min bror. Jag saknar verkligen släktkslas. xoxo Sofia

Av Karlsson - 19 februari 2011 04:33

   Mums, så himla gott med färska hallon, hade det till frukosten idag. Ikväll har jag även gått och mumsat på hallon, blåbär och mango. 


   min shopping här i CA, marinblåa mysbxor, vit/marinblå randig långärmad tröja, vitt linne, 2 par svarta leggings, fjärilslinne, svart kofta och jag har även köpt en rosa tränings munkjacka(är i tvätten).


  

Tog en underbar löp/power walk upp till sjön och runt, power walkade till och från sjön och sprang runt. Kailey sa att det var 4miles runt sjön, men tyckte att det gick lite snabbt att springa runt så undrar om det inte är 3 bara. 


   

Det var lite kämpigt i de branta uppförsbackarna så hade velat ha min bricanyl kände jag, men hade inte med mig den så fick lugna ner tempot istället och då gick det bra. 


    

Detta är lite av vår tomt, tog dessa genom fönstret, det regnade så mycket. 


(bilderna är tagna med telefonen)


Dags att börjar med packningen ordentligt nu kanske. Dock har jag tvätt i tvättmaskinen. Så blir ingen tidig sänggång idag. Det är inte så lätt att packa för så många dagar. 4 dagar i Seattle och 5 dagar i Tahoe. Varma kläder men även badkläder och träningskläder. De har lovat fint väder i Seattle och snö i Tahoe.


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards