Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Karlsson - 21 februari 2011 20:13

  

Det finns fler bilder från helgen, men ni får vänta lite till med dem. 




(vem uppfann dubbelhakan? det var dumt gjort tycker jag. Den är otroligt ful och jobbig att dölja:P )


xoxo sofia

Av Karlsson - 21 februari 2011 05:58

Halvligger nu i en otroligt skön soffa som befinner sig i Kaileys väns hus. De har precis läst färdigt en bok för barnen( även jag var med och lyssnade). Det är verkligen något som jag ska ta med mig till när jag får mina barn i framtiden, läsa en bok för dem innan de ska sova. Gårdagen var awsome med Andrea, vi gjorde stan. Space needle, såg det första Starbucks, var på en stor "marknad", var på h&m(jag köpte inget, lite stolt) och sedan yrade vi rundor för att hitta Cheesecake factory, vi hittade tillslut efter att ha frågat två cyklande poliser. Efter en god middag(sallad för min del) med god utsikt tog vi bussen tillbaka där vi parkerade bilen. Vi stannade och köpte lite glass och hyrde två filmer på vägen hem till Andrea. Vi såg en och en halv, Red och the social network. I förmiddags såg vi färdigt filmen, tog en power walk, åt resterna från igår, duschade, körde till Bellvue square, åkte till As au pair möte som var bowling och så avslutade vi med middag. Nu börjar mina ögon bli trötta så snart ska även jag krypa till kojs. Imorgon är en ny dag med nya händelser. Xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards