Direktlänk till inlägg 3 februari 2012

Sista fredagen

Av Karlsson - 3 februari 2012 23:31

Hej!

Sitter här och pimplar vatten, känner att jag varit dålig på att dricka idag, så har fyllt på en flaska som får hänga med mig ett tag nu. Dagen rullar på och snart har ju halva dagen gått, eller när är det egentligen halvtid på dagen? tre? Jaja.

I ungen har jag brownies, fika till barnen efter skolan och efterrätt till oss ikväll.. Hoppas nu bara de blir sådär lagom kladdiga och goda, har både chocolatechips och marshmallows i dem. Yummmi..

Imorse jobbade jag mitt sista med barnen, inget mer schema lagt, dock kommer jag ju att vara uppe med barnen på måndag och se dem en sista gång innan jag åker hem. Jag tog en sväng till Lina efter lämnat barnen på skolan, hon har fixat med bilderna till scrapbooken så nu har jag fått dem och jag har även framkallat dem, en av bilderna(som hon inte rört eftersom den skulle vara hel) är mycket suddig och jag får nog skippa den. Jag åkte sedan till banken och stängde mitt konto, så nu kan jag checka av det. Åkte till gymmet för att höra med dem hur jag ska göra med mina pengar som skulle sättas in på kontot, men tydligen kunde de inte göra ngt utan jag måste ringa till kontoret, så får väl ta tag i och göra det också snart. 


Har börjat och rensat på rummet med, tömt lite lådor, på skrivbordet har jag börjat på en skänkiväg hög, lite saker som jag inte orkar bära med mig hem som doftljus, bummulstussar, ngr halvfulla lotions, te, tamponger osv. Får se om flickorna har något intresse av det när de kommer. 


Började även på att klippa ut bilderna och klistrade fast några men mitt i allt kom K hem och jag satt i köket så det var bara att skrapa ihop allt och springa iväg. Såg nog lite skumt ut men hon förstår nog när hon ser det. 

Btw så kom hon igår helt exalterad över att hon letat överallt efter den perfekta "go away" presenten till mig men att de inte haft den någon stans men att hon äntligen hittade den igår i en affär och hon hade jublat så mycket att folk hade tittat på henne, hon är ju bara för underbar hon, hon säger att jag kommer att älska den, så ska bli spännande att se vad det är. 

Nu ringde första klockan på browniesen, dock ser det ut som de behöver ngn mer minut, vi gillar det kladdigt men inte helt kladdigt. 


Fick frågan om jag kommer att fortsätta att blogga när jag kommer hem och jag får se lite hur det blir med det. Men kanske, om det finns något att skriva om dvs. Men förhoppningsvis så ska jag börja plugga till hösten och då flytta iväg(vart vet jag inte än) så då får ni nog följa mitt studentliv. Men tills dess får ni nog räkna med lite dålig update, lite om hur det går med polistesterna, jobbsökan osv kanske. Vi får helt enkelt se. 


Nu ser browniesen klara ut och det är dags för mig att cykla i spaet, har 40 mer sidor att läsa i min bok.


Xoxo Sofia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karlsson - 15 augusti 2012 23:49


Klockan tickar som vanligt på alldeles för snabbt på kvällen. Dags för en dusch och sedan är det dags för bingen! Morsning korsning!         ...

Av Karlsson - 10 augusti 2012 10:04

God förmiddag fina läsare,   Gårkvällens ridtur var super mys även fast vi blev dygnsura. Det är sådan härlig känsla att trava och tölta, min tölt var ren också så det kändes extra bra. Vilken tur jag har som har en sådana fin vän, få följa med u...

Av Karlsson - 9 augusti 2012 15:07

Ja idag har jag kört de första flyttlassen.. fick lite hjälp av min kära bror. Nu återstår bara sängen och skrivbordet, men eftersom vi antagligen inte ska ha någon av dem i lägenheten så får de vänta till efter semestern så kan vi köra dem direkt ti...

Av Karlsson - 27 juli 2012 08:37

Igår blev det en otroligt härlig dag på stranden med K. När jag kom hem efter nattens jobb packade vi bara ihop oss och körde iväg. Det blev Nyehuse, en bit söder om Åhus. en mysig strand dock lite för kallt i vattnet.. det var visst varmare på västk...

Av Karlsson - 23 juli 2012 09:47

Åh, det är så mysigt och skönt att äntligen sitta ute och äta frukost. Det börjar dock komma fler och fler moln nu men när jag steg upp så var det molnfritt och det är så mkt lättare att gå upp till det än regn. :)   Jag har haft en fantastisk fa...

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards