Alla inlägg den 27 februari 2012

:/

Av Karlsson - 27 februari 2012 09:21

Ringde företaget som jag fått intervjun med och berättade om mitt tillstånd. Även om jag är mycket bättre än vad jag varit så är jag ju inte helt frisk iom hostan och rosslande så min intervju ikväll är inställd. Jag hoppas nu att de hör av sig och att jag får komma dit en annan dag. Men känner att detta var rätt beslut, känns inte rätt att komma dit och kanske smitta någon, lillan är kanske infektionskänslig..


Så det får bli en liten annan trip ist tror jag. Men än så länge är det hemligt vart det bär.. Ngn som fyller år i dagarna kanske. :P


xoxo Sofia

Av Karlsson - 27 februari 2012 07:32

Ja jag kör vidare på svenska lite till. Ni i staterna kan översätta till engelska, eller så får ni nu möjlighet till att träna på er svenska.


Helgen har varit lugn och skön. Har kryat på mig ordentligt faktikst. Inatt har jag tom sovit hela natten, inte vaknat och hostat, vaknade tom av klockan kl 7, kryss i taket. 

Igår var det helt underbart väder så jag var ute på två lång promenader, första ute i skogen på tre timmar(brukar inte ta mer än två, men gick ganska långsamt), vi stannade även och sa hej till Bällas fina hästar. När jag kom hem och varit hemma i en kvart så ringde grannen och frågade om jag var sugen på bebispromenad och självklart var jag det, förklarade dock att jag varit sjuk men det hade de också varit så skulle inte vara ngr problem så jag och lilla hjärtat tog en promenix och mötte upp A för lite skvaller och en trevlig promenad. Snacka om att jag somnade fort igår, inte så konstigt ändå efter två sådana promenader och så har jag ju inte rört på mig sedan onsdags. 


Idag står lite telefonsamtal på schemat, skulle behöva ta mig till tandläkaren och teckna den där försäkringen och sedan blir det nog en trip till Lund. Ikväll är det ju intervju där nere! :) Jag ska dock ringa och höra så att det inte är några problem med att jag varit sjuk och att jag fortfarande hostar lite. Men vill så gärna ner. Hade även tänkt åka ner lite tidigare så jag hann gå på stan lite, skulle behöva ett par svarta byxor, så ett litet besök på gina tricot ser jag framemot. 


Nej, dags att börja jobba mer. 


xoxo Sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards