Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Karlsson - 1 februari 2012 21:20

Vilken härlig och jobbig cykeltur vi gjorde idag. Klättringen dit var så svår under en period och jag var inte så smart och hade med mig lite medicin(bricanyl), så fick bli en liten brake och hämta andan. Men resten gick bra och nedförsbackarna är så roliga. Det tog oss lite mer än en timme att ta oss dit, stannade för lite kaffe och frukt innan det var på cyklarna igen, vi trodde att hemfärden skulle ta längre tid eftersom klättringen hem var längre men inte så brant, men vi hade fel, det gick lättare hemåt så det var skönt. :)

Nu har jag precis ätit resterna från min wrap från igår och jag har tänkt att gå ut och unna mig lite bubbelbad innan det är dags att dusha och börja jobba igen. :)


Ikväll blir det nog skjutning. 


Xoxo sofia

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards