Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Sista tisdagen

Av Karlsson - 31 januari 2012 21:00

Ja snart har min sista tisdag här i Usa passerat. Helt galet. Jag har verkligen börjat göra saker för sista gången här på ett bra tag. Jag har ju dock lovat G att jag ska komma tillbaka för att hälsa på men det får vi ju se när det blir av, jag hoppas inom tio år iaf, men beror ju helt på skola, jobb osv osv. K tycker att jag ska komma och hälsa på när jag skaffat mig en man och en bebis. Hon är för söt hon.


Igår när jag satt i soffan med barnen och tittade tv innan maten så sa G "I think its so sad that you are leaving" och så lutade hon sig mot mig och la huvudet på min axel. jag trodde att jag skulle börja gråta. K berättade idag att igår när hon nattade J så hade han frågat varför jag måste åka hem? Om hon inte gillade mig längre eller vad det var för anledning bakom att jag skulle åka hem. 


Idag var jag och K och hikeade i Muirwoods, jätte fint och mysigt och det luktade himla gott där. Träden är så härftiga verkligen. På vägen hem stannade vi för en mycket trevlig och god lunch, K började att beställa och när det var min tur så beställde jag soppa och K säger då, "Is that everything you are going to eat?, You should have something more, there is a turkeywrap that sounds really good." Så jag fick ju beställa den där wrapen också, tur var kanske det för soppan var inte så stor, förrätt stor typ, men den var himla god. Jag klarade dock inte att äta upp allt så nu har jag lunch även imorgon. Som jag kommer att sakna denna kvinna!! 


Ikväll blev jag bjuden på taco middag hemma hos Johanna, vi skulle egentligen träna men hon var tvungen att jobba så fick bli middag hos henne, inte dåligt alls, deras hushållerska lagar mycket god mat. :)

Sitter nu i sängen och ska snart sova, tänkte släcka lampan tidigt idag, har varit så trött idag, kan kanske bero på min timmes cykeltur plus vår 1½timmes hike. 

Imorgon är det tänkt att jag och mr. F ska cykla till Tibaron, men de har lovat regn till imorgon så vi får se om vi flyttar det till torsdag kanske. 


xoxo Sofia

 
 
Ingen bild

Farmor o Farfar

1 februari 2012 19:57

Man fattar inte att det snart är slut med Dina dagar i USA. Kommer Du att fortsätta att skriva på Bloggen tro? Vi kommer att sakna den delen, men vad gör det när vi får hem Dig istället. I dag snöar det lite här hemma, lite vackert är det trots allt. Bara det inte blir mer. Tur att Du har en tjock jacka att ta på när Du kommer hem till vintern. Ta väl vara på Dina sista dagar och njuuut. Bamsekramar från oss båda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karlsson - 15 augusti 2012 23:49


Klockan tickar som vanligt på alldeles för snabbt på kvällen. Dags för en dusch och sedan är det dags för bingen! Morsning korsning!         ...

Av Karlsson - 10 augusti 2012 10:04

God förmiddag fina läsare,   Gårkvällens ridtur var super mys även fast vi blev dygnsura. Det är sådan härlig känsla att trava och tölta, min tölt var ren också så det kändes extra bra. Vilken tur jag har som har en sådana fin vän, få följa med u...

Av Karlsson - 9 augusti 2012 15:07

Ja idag har jag kört de första flyttlassen.. fick lite hjälp av min kära bror. Nu återstår bara sängen och skrivbordet, men eftersom vi antagligen inte ska ha någon av dem i lägenheten så får de vänta till efter semestern så kan vi köra dem direkt ti...

Av Karlsson - 27 juli 2012 08:37

Igår blev det en otroligt härlig dag på stranden med K. När jag kom hem efter nattens jobb packade vi bara ihop oss och körde iväg. Det blev Nyehuse, en bit söder om Åhus. en mysig strand dock lite för kallt i vattnet.. det var visst varmare på västk...

Av Karlsson - 23 juli 2012 09:47

Åh, det är så mysigt och skönt att äntligen sitta ute och äta frukost. Det börjar dock komma fler och fler moln nu men när jag steg upp så var det molnfritt och det är så mkt lättare att gå upp till det än regn. :)   Jag har haft en fantastisk fa...

Presentation


Hej!
Jag är en 21 årig tjej som lever livet, dagarna spenderas med arbete, träning, vänner och pojkvän.
Enjoy!

Sök i bloggen

Osby, Skåne, Sverige

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards